Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Nå har jeg under to uker igjen til min vektpil skal begynne å gå nedover igjen. Men siden jeg har fått forbud om å spise salt og ligge masse, har en del av vannet forsvunnet igjen fra kroppen slik at vekta mi har gått litt ned igjen, iallefall ikke lagt på meg mer.. Så er veldig glad for det. Har også klart å la være å spise snop, potetgull og brus helt siden sist helg, det er jeg svært glad for. Og jeg kjenner jo at det frister mindre nå, enn det gjorde da jeg koste meg litt hver dag.. Gleder meg til å kunne begynne å gå turer med vogna da, selv om det er noen uker til enda.. Hvordan går det med dere jenter??
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er ikke med denne uka. Jeg er så sliten at jeg ikke orker å stå på vekta. Vet også at jeg ikke har gått ned så jeg gidder ikke. Kommer sterkere tilbake..... En annen gang!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er med:-) Nå er jeg i storform altså.vektnålen flyttet seg 0.7 kg også denne uken og det er helt fantastisk. Fantastisk fordi det er så herlig å se at det nytter å legge om til et fornuftig kosthold og å øke aktiviteten. Men den største bonusen er at jeg har fått så utrolig mye energi. Morsomt å høre om deg kokkelimonke, du høres temmelig fødeklar ut:-) Håper du får en fin høst/vinter der du bor slik at det blir mange gode trilleturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå