3småtroll♥ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har nettop begynt med velling til lillemann på kvelden og det gjør at han er oppe en gang i løpet av natta og ikke 6;) Det er jo supert så vi fortsetter med det! Men hvor mye skal han få tro? Nå har han fått en putt med mme og 3ss risgrøtpulver og det sluker han på 2 min. Da vil han gjerne ha pupp eterpå oxo.. Kan jeg gi han mer enn 200 ml eller burde det holde? Han blir fem mnd til uka og veier 8 kg;) Ammer bare til vanlig så er ikke så vandt til mme og mål...
lille sprelle Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 6 kg og 6 mnd - vi gir ca 100-150. Hun regulerer selv hvor mye hun vil ha, så det er enkelt. Bruker mm eller vann til å blande med. Før 6 mnd bør man koke vannet. Ammer etterpå og hun spisr villig vekk da også. Sover fra som regel fra 21-06
3småtroll♥ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hmm.. Får lage litt mer i kveld da å se hvor mye han egentlig vil ha; Er jo relativt stor gutt så kanske ikke så rart han trenger mer? Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå