husmus &2 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Plutselig er alle anonyme, det irriterer meg litt, what´s the point? For å svare frekkere til folk? Jeg ser liksom ikke helt poenget.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 skulle akkurat til å skrive det selv.... plutselig er alle anonyme...liker å slenge me leppa da kansje...
HegeAE Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Graviditetsghormoner..... Men, når hovedinnlegget blir lagt anonymt, så er som oftast alle andre og anonyme.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Og så er det plutselig noen som gjennomskuer nicket ditt og da kan alt du har skrevet lastes opp.... Litt spooky. Der er jo også berter her inne som legger inn bilder og masse info om seg selv. Kanskje de har behov for å spørre anonymt av og til? Jeg har 10 gravide venninner, og de fleste soser rundt her inne. Så det er nok ikke bare for å kunne slenge med leppa.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Det er vel opp til hver enkelt om de ønsker å være anonyme eller ikke. Jeg er ikke anonym slik at jeg kan svare frekkere til folk. Er ikke inne på forumet her for å piske opp stemningen, men for å få svar på det jeg lurer på. Anonym eller ikke........har sikkert like stor nytte av forumet som du har. Og hvis en ønsker å krngle, ken man vel bare gå inn på kranglesiden. Hilsen lykkelig anonym.
cyberkit *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 I bunn og grunn så gjør det meg ikke noe at enkelte velger å være anonym, MEEEEN, jeg irriterer meg grønn når noen skriver frekke innlegg og DA være anonym, om dere skjønner..?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Ikke alle som klarer å stå for hva de mener.
Maya_1 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Setter pris på å kunne spørre anonymt innimellom, men trimester-forumene er kanskje ikke rette stedet..alltid noen som misbruker muligheten til å slenge litt ekstra med leppa. Og gravide er jo ikke akkuratt minst humørsyke
2SønnerSmå Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Frekke og sarkastiske svar,eller direkte sårende svar som er signert med anonym irriterer vettet av meg!! Syntes folk kan stå for det om de vil slenge dritt!! Når det er sagt så skjønner jeg at folk vil være anonyme når de spør om enkelte ting,noen emner er jo litt "flauere" enn andre =)
jinte1983 Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 jeg synes det er flott at det er mulig å være anonym her inne til tider. dette er det forumet jeg selv bruker mest, og det er ikke alltid at man har lyst at nicket vises i og med at noen ting er mer private. og mange kjenner mange her inne, og noen ting ønsker jeg ikke at kjentsfolk skal vite.... at noen misbruker muligheten og svarer frekkere eller er spydige er noe man desverre alltid vil komme borti. men det gjelder også de med nick, vet om noen som har to nick her inne, ett "vanlig", og ett ekstra for de gangene de vil si noe mer privat eller svare spydig.... mitt tips er å enten overse, eller rapportere om det er noe som går over grensa
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Ja jeg irriterer meg grønn over frekke anonyme kommentarer!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Først: Velger å sette meg som anonym her pga det jeg skriver nedenfor - er ellers aldri anonym, og irriterer meg selv over kvasse innlegg signert anonym: Har anonymknappen akkurat kommet tilbake?? Jeg har nemlig også reagert på at det har vært så mange anonyme her, og da jeg forsøkte å skrive et anonymt innlegg for noen måneder siden gikk det ikke... Jeg har selv blitt "funnet" her av en venninne, og ble faktisk litt skuffa. Jeg mista helt lysten til å være på BIM en periode. Grunnen var at jeg føler meg anonym selv med nick, og når noen nå har funnet meg og gjennomskuet nicket mitt blir jeg nødt til å fokusere veldig på hva jeg skriver. Bytting av nick hjelper ikke, fordi man kan lete opp innlegg skrevet med det gamle nicket og deretter trykke seg inn på profilen og finne ut av det nye nicket også... Så jeg ble veldig lei meg da jeg ble funnet. Det er jo kosli når andre her inne som ikke aner hvem jeg er iallfall kjenner igjen nicket mitt. Man blir jo liksom litt kjent gjennom nickene sine også. Når venninnen min fant meg følte jeg at jeg mista litt av "privatlivet" mitt her inne.(hun er ikke i mitt trimester, og må ha lett etter meg selvom jeg sa jeg ville være anonym da hun spurte meg om nicket mitt..) Men jeg vil altså ikke at min venninne som har funnet meg her inne skal vite at jeg ble kjempelei meg og skuffa da hun fant meg, derfor anonym på dette innlegget.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 etter at anonym-knappen kom er det blitt mye mer spydige tilbakemeldinger. folk bestemmer selv hvor mye info de ønsker å legge ut om seg selv, bilder osv. - og man velger et nick som burde være anonymt nok, iallefall på 1. 2. og 3. trimester. Jeg skjønner ikke poenget. Hvis man ønsker å være mere anonym så får man drite i å legge ut bilder av seg selv og slikt da......... Dette handler litt om å tørre og stå for det man sier og svarer på også, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Det er meg som fortalte om venninnen min ovenfor igjen.. Enig med deg julie. Problemet mitt er at nicket mitt er helt ugjenkjennelig. Eneste som står på profilen min er alder og hvilken del av landet jeg bor i. Venninnen min fant meg ved å lete gjennom innlegg etc. Og så la hun to og to sammen etter å ha lest noen innlegg... hun har vært 100% sykemeldt fra starten, så har ikke hatt så mye å gjøre om dagene..
lillegulletvårt=) Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 Passer vell bedre på krangle link det her da...jiiiiiiiiz la folk gjøre som de vill..tør de ikke vise ansikt er det et større problem for dem uansett..jeg tar dte ikke så seriøst om noen hadde vært negative mot meg her da..og skrevet *anonym*
husmus &2 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2008 Hvorfor passer den bedre på krangle? Det er her de har åpnet for anonyme og det er her folk plutselig har begynt å skrive mye frekkere og signerer med anonym. Det er da helt i orden at folk skriver innlegg de synes er pinlige under anonym, men når det kun er for å svare frekt, så ser jeg strengt tatt ikke poenget. Som noen andre påpekte her, du får da tørre å stå for det du sier!
WPW Skrevet 3. oktober 2008 #17 Skrevet 3. oktober 2008 En ovenfor her som skriver "Kanskje ikke alle tørr å stå for hva de mener". Det må jo være veldig slitsomt å ikke stå for sine egne meninger. Og er man så sikker på sine egne meninger hvis man ikke kan stå for dem? Men tror ikke dette innlegget var ment som krangling. Jeg syns det er slitsomt å lese en tråd der alle er anonyme, for man vet jo ikke hvem som svarer på hva.
lillegulletvårt=) Skrevet 3. oktober 2008 #18 Skrevet 3. oktober 2008 J a det er vell kanskje sånn ,...,har såå mye annet å tenke på enn det .,,..hvor vidt folk er anonyme eller ikke ,..2 dager til bebisen min kommer...=)))gleder meg =))) sånn bunn i grunn skulle dt kanskje vært strenger på alle måter her inne ..mye stygt som skrives og dissing av andre ... Nei positive tanker gir positive dager =)))
annemor80 Skrevet 3. oktober 2008 #19 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syns igrunn det er greit at man har muligheten til å være anonym om det er noe man feks skjems over å spørre om, men dumt om folk bruker det til å være mer frekke! Det som irriterer meg så veldig (ja vet jeg har fritidsproblemer), er at folk bruker anonym-knappen på helt tullete ting, feks hva man pakker i fødebagen og sånne helt hverdagslige ting. Hva er vitsen med DET, liksom...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå