Gå til innhold

rød flekk i pannen


Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille datter har plutselig fått en rød flekk i pannen... har sett at hun har hatt dette før, men har ikke sett at hun har falt eller slått seg i dag.. noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være fødselsmerke. Jenta mi har noe som kalles hemangiom eller noe sånt. Ble rødt to uker etter fødselen, så begynte den å vokse. Så nå ser det ut som hun har slått på seg en kul i bakhodet. Dette er helt ufarlig. Kommer ofte i panna. Og vises ekstra godt når man gråter eller er sint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...