minimegogtrollet Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 min lille datter har plutselig fått en rød flekk i pannen... har sett at hun har hatt dette før, men har ikke sett at hun har falt eller slått seg i dag.. noen som vet hva dette kan være?
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Kan være fødselsmerke. Jenta mi har noe som kalles hemangiom eller noe sånt. Ble rødt to uker etter fødselen, så begynte den å vokse. Så nå ser det ut som hun har slått på seg en kul i bakhodet. Dette er helt ufarlig. Kommer ofte i panna. Og vises ekstra godt når man gråter eller er sint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå