Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er nødt til å putte minsten i barnehage da h*n er 7 mnd. Ikke fordi jeg har så lyst, men jeg MÅ! Jeg er student, og har ikke lenge igjen av studiene. Hvis h*n ikke går i barnehage blir jeg nødt til å vente et ekstra år før jeg blir ferdig, og det har vi ikke råd til! Når ungen ikke kommer helt som planlagt, må en bare gjøre det beste ut av det! Ville dere heller at jeg skulle tatt abort, fordi det ikke passet så bra å få barn akkurat da? Jeg blir så jæ*** provosert! Tror dere at alle har flere mill. i banken og kan leve på skyer hele livet? GET A LIFE!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 og det samme til deg!!! hvorfor er du i så forrsvars posisjon her? kan du ikke gjøre det du vil og drite i andre? Barnslig oppførsel fra din side
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Saklig svar! Er ikke dette et diskusjonsforum hvor en kan ta opp det en vil? Når folk HELE tiden sier hvor uforsvarlig det er å ha barn i barnehage, ja da MÅ jeg komme med et forsvarsinlegg. Så barnslig er jeg. HI.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Tror en del barnehagemotstandere rett og slett har litt feilaktige forestillinger. De mener jo at alle barn som går i barnehage "slenges" eller "kastes" inn i barnehagen når de er under ett år, og er der ti timer i døgnet fem dager i uka året rundt. Mens sannheten er vel at mange av barna som begynner veldig tidlig gjør det nettopp fordi foreldrene er studenter, og dermed ofte har korte dager og fridager innimellom fordi studenter gjerne har en mer fleksibel hverdag. De sjeldne gangene vår gutt på snart tre leveres tidlig (dvs rundt 8) er det sjelden mer enn et par stykker som har kommet, av en avdeling på 20 barn. Hvis han hentes sent (altså etter fire) har mange av barna blitt hentet allerede. De fleste er altså der max 8 timer, men gjerne mindre. Og barnehagen er ikke engang åpen i 10 timer. Selvfølgelig fins det barnehager der det er annerledes (hvis det f.eks er vanlig at begge foreldre må pendle minst en time hver vei til jobb), men tror ikke vår barnehage (ligger i Oslo) er så unik. Hvis barnehagen tar inn små babyer, skal den jo også ha lagt til rette for dem. Og jeg tror nok en på sju måneder blir dullet og stelt mye med :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 poenget er at jeg skjønner ikke hvorfor du lar deg provosere!!? Er jo ingen som har noe med det du velger å gjøre.. så jeg skjønner ikke at du gidder å lage forsvarsinnlegg.. har du noe å forsvare syns du?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har full forståelse for deg HI. Jeg svartmaler ikke alle som må sende barna i barnehage. Men jeg ser rett og slett ned på de som sender fx en toåring hver dag i barnehagen og sitter hele dagen på dib når de er hjemme med minstemann. Eller folk med jålete jobber som betrakter jobben sin som noe langt viktigere enn å benytte seg av den grusomt lange permisjonen det norske land har foreslått.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Det har du helt rett i! Jeg har mulighet til å levere senere og hente tidligere, og det er heller ikke noe problem å være hjemme innimellom. Deilig å se at det er noen som er enige med meg! HI.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Da mener vi det samme. =) Kan sikkert være greit med avlastning et par dager i uka (tenker på toåringen), men jeg hadde ikke sendt ungen min i barnehage hver dag hvis jeg var hjemme! HI.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Ikke forsvare, vil heller si forklare. HI.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 jeg syns ikke du har noe å forklare, eller forsvare.. det er det samme med de som ikke ammer av div grunner.. DET ER INGEN SOM HAR NOE MED DET!!! ikke la deg provosere...!!!! testet deg litt i morges og du fyrte jo opp med en gang... gjør det som er riktig for deg, og gi blanke f... i hva noen andre sier... jeg har min grunner for å ikke ville ha h*n i barnehagen, du har dine for å ville ha det... ingen som kan si hva som er det riktige.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå