Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er nødt til å putte minsten i barnehage da h*n er 7 mnd. Ikke fordi jeg har så lyst, men jeg MÅ! Jeg er student, og har ikke lenge igjen av studiene. Hvis h*n ikke går i barnehage blir jeg nødt til å vente et ekstra år før jeg blir ferdig, og det har vi ikke råd til! Når ungen ikke kommer helt som planlagt, må en bare gjøre det beste ut av det! Ville dere heller at jeg skulle tatt abort, fordi det ikke passet så bra å få barn akkurat da? Jeg blir så jæ*** provosert! Tror dere at alle har flere mill. i banken og kan leve på skyer hele livet? GET A LIFE!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 og det samme til deg!!! hvorfor er du i så forrsvars posisjon her? kan du ikke gjøre det du vil og drite i andre? Barnslig oppførsel fra din side
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Saklig svar! Er ikke dette et diskusjonsforum hvor en kan ta opp det en vil? Når folk HELE tiden sier hvor uforsvarlig det er å ha barn i barnehage, ja da MÅ jeg komme med et forsvarsinlegg. Så barnslig er jeg. HI.