scoobydo Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Kan man være i boblebad når man er gravid? fant en artikkel på nettet og der står det at høye temp kan være skadelig for barnet og at man er mye mer motakelig for soppinfeksjoner...?
halloween-termin :) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Boblebad (i hvertfall offentlige) anbefales ikke. Jeg har sett at det t.o.m. har vært skilt ved bassenget som fraråder dette.
Klar Som Et Egg Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 huff da, jeg har bada flere ganger jeg i boblebad.. har i tillegg svømt i den blå lagune på island ganske nylig, og der var det VARMT! Men snuppis har det bra, så da regner jeg med at det ikke har gjort noe!
halloween-termin :) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Det har sikkert gått bra! De vil sikkert bare ikke ta ansvar i tilfelle! Jeg satt i et offentlig boblebad da jeg begynte å lese på skiltet på veggen at gravide ikke skulle bade der - og vi er nok mange som har gjort det samme. Folk får barn under verre forhold enn i Norge! Jeg prøver å bekymre meg minst mulig. (Selv om jeg ikke alltid klarer å gjennomføre det.)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har boblebad hjemme, og dette har jeg hatt god bruk av gjennom svangerskapet;) Brukte bare boblene i begynnelsen da, for jeg blir ganske fort varm når jeg sitter lenge. Så på slutten har jeg kun brukt det som vanlig badekar:) Tror slettes ikke det er farlig. Man vasker jo karet med gjevne mellomrom og passer på. Lurt å ha med noen flasker iskaldt vann når man sitter der! Det er digg.. Så jeg sier i hvertfall bad i vei! 40+0 her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå