Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 er det bare meg som gruer meg til fødselen?? jeg er flergangsfødende, så jeg veit hva det går ut på...har hatt to veldig forskjellige fødsler...første gikk greit, andre var veldig hard...så jeg veit aldri hvordan denne blir...det er jo positivt..kan bli verre men kan også gå veldi greit....men jeg bare gruer meg så jævlig.... gleder meg veldig til baby igjen,så er jo verdt all smerten... men er det bare meg som gruer meg til jeg begynner å kjenne rier eller at vannet går???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå