h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Så nå skal jeg på butikken å handle inn til en kake....
bente69;) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer all mass med dagen, håper du får en superduper dag:) Bursdagsklem fra meg:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 GRATULERER MED DAGEN!! Håper den blir kjempefin, og hørtes godt ut med kake da:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Takker masse for det:))
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer med dagen:))) Håper du får en flott helg:)))
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så kjempe masse med dagen!! =) Håper du får en fin dag og en god kake! Og jeg er ikke misunnelig en eneste plass =)
piano♫ Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Hurra for deg som fyller ditt år, ja DEG vil vi gratulere :-)
Mille** Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen, skal ta et glass vin for deg i kveld. ;o)
blond Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer med dagen, h@ppy!! Ønsker deg en fin feiring i kveld!
katta og co Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 GRATULERER MED DAGEN:-D Håper den har vært fin!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2008 Jepp:) takk alle sammen.... Vært på irsk aften på kulturhuset i kveld:)))
NoDoubt Skrevet 4. oktober 2008 #12 Skrevet 4. oktober 2008 Grattis:-) Håper dagen har vært toppers;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå