Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag:-))


h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå skal jeg på butikken å handle inn til en kake....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer all mass med dagen, håper du får en superduper dag:)

 

Bursdagsklem fra meg:))

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!! Håper den blir kjempefin, og hørtes godt ut med kake da:)

Skrevet

Takker masse for det:))

Skrevet

Gratulerer med dagen:))) Håper du får en flott helg:)))

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse med dagen!! =)

 

Håper du får en fin dag og en god kake!

Og jeg er ikke misunnelig en eneste plass =)

 

 

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år, ja DEG vil vi gratulere :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, skal ta et glass vin for deg i kveld. ;o)

Skrevet

Gratulerer med dagen, h@ppy!! Ønsker deg en fin feiring i kveld!

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN:-D

Håper den har vært fin!

Skrevet

Jepp:) takk alle sammen.... Vært på irsk aften på kulturhuset i kveld:)))

Skrevet

Grattis:-)

Håper dagen har vært toppers;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...