Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Selvbiografisk roman av en amerikansk forfatter som ble utgitt noen få mnd før forfatterens død (selvmord). Handlingen utspiller seg i New York. Forøvrig den mest deprimerende bok jeg noen gang har lest.
La Perla Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hmmmm. Den var vrien. Nedenom og hjem av Charles Bokowski?
~Roskva~ Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Hmmmm, merkelig - jeg leser og leser, men kjenner ikke igjen noen av de bøkene dere nevner her inne...
La Perla Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Kan det være Glassklokken av Sylvia Plath?
La Perla Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Ta en til, da, så tar jeg en også (i nye tråder). Det blir siste for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå