Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 har nettop fått mastercard, og skal betale inn penger på kortet som jeg har tatt kreditt i, hvooordan gjør jeg det da ?? :-/
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Kommer litt ann på hvilket MC du har. Jeg overfører bare penger til kort kontoen. Men hvis du ikke har MC kortet i samme bank som lønnskonto så må du betale det som en helt vanlig regning.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Da er det bare å overføre penger mellom kontoene. Ikke noe problem i det hele tatt :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Har du fått regning noen gang eller er det helt nytt? Du kan benytte samme kidnummer som ved forrige regning, i hvert fall kan jeg det. Ellers trenger du vel ikke fylle på det? Det er jo et kredittkort.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 jeg ringte banken.. fikk et kontonr, og kid'en var visst kort nummeret på kortet.. hadde aldri funnet ut av det Nei men litt greit å betale inn litt omgangen da, liker ikke å ha minus i kreditt..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Tihi, vet du, det visste jeg faktisk ikke.. At man han ha mer enn null på kredittkortet.. Haha:) Nå står faktisk kortet mitt som regel i null, da, for hvis jeg bruker mastercardet (oftest i utlandet) betaler jeg som regel ned hele beløpet med en gang. Det er jo ganske høye renter på kredittkort. Men good to know.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå