Gå til innhold

Billige kakebokser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Har de på nille for eksempel? Tenker på bokser med julemotiv da. Eller uten motiv.

Og hvor lenge holder julekaker seg? Når kan man bake dem hvis de skal gis bort til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Ikea er vel den billigste kasnkje? Skjønner ikke folk som baker julekakene før desember.Husker vitterlig hvor tøtte og smulete de ble da.Her baker vi pepperkaker i flere ladninger så samler vi oss, 3-4 venninner med unger og lager masse julekaker sammen som vi bytter på,. =)

Skrevet

Det var jo det jeg lurte på da, når man kan lage dem:) Så jeg bør vente til desember?

Vet nemlig ikke helt hvilken form jeg er i i desember siden jeg har termin rett etter nyttår, men om kakene blir ekle så venter jeg selvsagt:)

Skrevet

Kjøpte noen på Nille et år, med julemotiv. Tre str, runde bokser. Kjøpte også på Skeidar. Dyrere, men ikke dyrt, og bedre kvalitet.

Jeg baker aldri før ut i desember. Det er halve moroa å vente til jula nærmer seg synes jeg :)

Skrevet

Tusen takk:)

De har nok kakebokser mange steder nermere jul.

Har det kommet julevarer i butikken ennå? På sentre og sånn. Har ikke vært på shopping på leeeeenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...