Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg var i byen, og gikk litt rundt på torget, så kom det en eldre mann bort til meg og spurte om jeg ville delta i en spørre undersøkelse i forbindelse med yogurth, så han spurte i vei. Og jeg som spiser yogurth hver dag,v ar bare glad for å kunne hjelpe.. Så spurte han om jeg ville se på 4 forskjellige yogurth design, og smake på 4 nye smaker.. så tenkte jeg ja hvorfor ikke.. Og jeg er nyforelsket for tiden og er ikke helt på bakken, så jeg er ikke så veldig oppmerksom for tiden :-/ Så skjønte jeg ikke at det kunne vært noe muffens her, før han spurte om jeg ville bli med inn til en byggning rett ved siden av, og jeg gikk jo dit og da jeg kom til døren, begynte jeg å lure.. hvorfor har han ikke id bevis på seg, eller spørre skjema ?? og hvorfor i all verden tar han meg med inn på et sted ? Jeg sa jeg måtte bare gå, så gikk jeg.. Herregud hva tenkte jeg med ?? Vet ikke om det kunne vært noe skummelt men.. uansett man skal alltid være oppmerksom på sånne ting..
storebror og junibaby=) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 vi var borti noe lignende,bare at det var i forbindelse med de lakse pølsene som kom.Måtte og inn der.Var i ei bak gate på en måte. Men var helt ufarlig det.Varmasse kontorer ol der. MEN om jeg hadde vært alene hadde jeg alddri i livet blitt med.Er for skeptisk til det.Men vi var flere,både kvinner og menn. Uten at jeg husker det nå så TROR jeg han hadde et skilt på seg da....
Elsker jenta si<3 Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hmm,litt ekkelt..stoler ikke for mye på folk jeg værtfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå