Mariamin Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Fy søren som tiden går... I morgen blir lille Smulte ett år. Synes ikke det er lenge siden vi var på sykehuset jeg.. I morgen blir det skikkelig hurramegrundt, med 15(!) gjester, dessuten kommer det flere folk på søndagen. Nå sitter jeg å sløver og prøver å finne motivasjonen til å begynne med rydding og vasking av hus. Litt effektiv har jeg dog vært, sjokoladekaken er ferdig og det lukter deilig i huset:) Lille Smulte har fått smake på sjokokakerøra og det var godt det:) Snart skal jeg begynne på jobb igjen, og en fin epoke hjemme med lille Smulte er over.. Kjenner jeg blir litt trist når jeg tenker på at det er siste gang jeg går hjemme i mammaperm.. Men det går seg vel til etterhvert. Vi skal hvertfall kose oss i helgen med bursdagsfeiring på høyt plan. Hurra, hurra, hurra for lille jenta mi:o)
frøydis m/ 4 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye med lille Smulte!!! Håper dere får en flott og minnerik dag i morgen med alle gjestene. Sjokoladekake er godt, både før og etter steking,- det er sikkert!! :-) Håper det blir litt fint for deg å begynne på jobb igjen også, ikke verst å ha fått over et år hjemme da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå