babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har sjikkelig vondt i hodet, øynene er hovne, og formen er helt bånn! kjennes fremdeles ut som jeg har vært på fylla, og frokosten kunne jeg bare glemme å holde på,..var såvidt jeg fikk den i meg, og så gikk d 2min så kom det yneklige måltidet opp igjen=( føler meg helt pyton nå... hadde d tilnærmendes i går også, men da var d ikke sånn ille med kvalme.. Noen som har "erfaring" med å bli sånn på slutten? har 6 dager t termin..skal til legen om 1 times tid da, så får jeg vel svar der.. men greit å vite om andre har d tilnærmendes egentlig.. blir litt freaka og når d plutselig blir så dårlig form=(
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hmm, nei har vel ikke noe erfaring der selv...11 dager til termin. Men hadde en natt her hvor jeg kasta opp...hadde en del halsbrann og så kom dagens måltider opp igjen...Merker det er lite plass i magen nå. Godt du skal til legen idag når du føler deg så dårlig. Håper han kan hjelpe:) Husk det går også en del forskjølelse og omgangsyke for tida....Mulig det er noe av det du har fått også Lykke til hos legen:)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hodepine og trøtthet kan jeg skrive under på...helt forferdelig nå mot slutten:( Matlysten er lav...spist 1skive i dag og 1 yoghurt, måtte tvinge det i meg. Jeg vil også føde, skal til akupunktur i dag..har du prøvd det?
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 takk takk=)=) typisk meg å få omgangssyke nå rett før termin da! æsj men d føles ikke som samme type kvalme da, kjennes mer ut som samme kvalmen som jeg hadde i begynnelsen av sv.skapet, som når man har vært på fylla og drukket vin f.eks.. da har man vin-hopepine og vin.kvalme(jallefall får jeg d=p) Halsbrannen min er jeg så og si blitt kvitt heldigvis=) sleit fæælt med d og følte meg som en drage, men så tok jeg å kuttet ut søte melkeprodukter som sjokomelk(gikk mye av d her..) duo-yoghurt(gikk en del av dem også jah=p) iskrem, bananer, og husholdningssaft.. drakk bpn aqua med kullsyre eller tok link når halsbrannen sto på sitt værste. . . og d hjalp litt mer enn en gulrot da:) håper ikke d er omgangssyke jeg har fått da.. d ville vært bånn d!
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke prøvd akupunktur nei.. vet ikke hvor mye tro jeg har på d, og for at sånne ting skal virke tror ejg at man må tro på d, hvis du skjønner=p Men skal jo til legen nå snart da, og sist snakket han om tøying men jeg er usikker på om jeg vil bli tøyd.. har hørt d er så grusomt vondt og at man kan bli kvalm av d, og i den formen jeg er i nå så er jeg ikke interessert i å bli mer kvalm:p Men får håpe akupunkturen fikser d som skal fikses i dag da;) er d modning eller mot trøttheten?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 D har jeg prøvd. eller går på det nå. får nåler for modning, søvn, halsbrann og vann i kroppen...føler ikke de på søvn har hjiulpet men den på halsbrann har vært bra. for jeg merker mindre og har ikke endret spise/drikkevaner. Modningen får jeg se på mandag om nålene har hatt noen effekt på...
sena Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 igår hadde jeg en slik dag. kastet opp og hadde veldig vondt i magen, men idag har det gitt seg.har 8 dager igjen til termin.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Hovedsaklig mot hodepine og trøtthet, har kun hatt 1time tidligere..det hjalp mot hodepinen hverftfall! Har aldri tatt modningsakupunktur før...vet ikke om jeg helt tror på det heller, men jeg er så sliten denne gang..vil gjerne føde før igjen..så jeg prøver i dag med noen modnings nåler iallefall..så har jeg prøvd det... Har også hørt at det går ann å bli tøyd..er sikkert litt vondt ja, jordmor kjente på livmorshalsen min i går..og det var skikkelig vondt.!
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2008 pyton! heldig som ble kvitt d så fort du da=) får håpe d går over snart her og..men ser til nå ut bare som d blir værre for hver dag ass...godt d er helg nå så sambo har fri og kan pleie=)=P
babygullz <3 vilde Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2008 Da har jeg vært hos legen, BT, urinn og blod var fint, hjertelyd hos baby perfekt, magemål STORT og flott, vokst litt siden sist, gått opp 1 kg siden sist.. Han mente jeg mest sannsynlig hadde fått et virus eller noe, og at d ville gå over snart... Men, det som jeg syntes var "rart" var at d var veeeldig ømt, nesten litt vondt, når han kjente etter hodeleie og om d var bevegelig i dag, og d var også ubehagelig når han tok symf.mål... det har d IKKE vært de andre gangne... men han mente d var pga d strekker seg stadig nå da... Formen er littegranne bedre, har fått i meg en brødskive med Leverpostei, og d gjorde veldig godt fktisk=) men er fremdeles i en crøppy "bakrus" shape... kjennes ut som jeg har vært på DEN vin-fylla..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå