Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, nettopp blitt alene og forstår ikke helt hvordan jeg skal klare alt, praktisk og økonomisk. Hvordan bor dere? Blir det sovesofa i stua for resten av livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarte å kjøpe ut exen..så jeg har huset, og ungene beholder hjemmet sitt... trangt økonomisk blir det. men det er verdt det.

Skrevet

Jeg leier en fin leilighet til 5000 kr. Har aldri eid noe, men til sommeren satser jeg og kjæresten på at vi skal kjøpe noe sammen. Da er han ferdig med studiene, så da har vi råd til det

Skrevet

Før leide jeg kjellerleilighet med 1 soverom, så da delte vi bare soverrom:)

Nå eier jeg borettslagsleilighet på ca 125 kvm.

Skrevet

Jeg er alene og studerer fulltid. Jenta mi er 2 år. Vi leier en 2 roms sokkelleilighet. Hun har soverommet, mens jeg har senga mi i hjørnet med sengeteppe og puter på. Jeg har ganske romslig stue da

Skrevet

kjøpt enebolig på 250 kvm med 1,5 mål hage..

solgte i oslo med eksen og flytta "hjem" til landet med andre priser da jeg ble alene...og skjevdelte det jeg kunnne i oppgjøret med ham...

Dog: er avhengi av å jobbe fulltid for å klare boliglånet..mottar utvidet barnetrygd og bidrag kun når han betaler ( tjente 2500 pr år for mye til å få bidragsforskudd)

Skrevet

Jeg er student og har en datter på 2,5 år,vi bor i en hageleilighet på 56kvm.Det er bare et soverom og der har vi akkurat fått plass til sengene våre,jeg må faktisk krype opp i min seng for å komme til i kleskapet..Har ikke plass til noe seng på stuen.Jeg betaler 5000 i mnd,men har fått beskjed om at husleien skal økes.Er litt på leting etter en ny leilighet,men må da regne med en husleie på 9-10 000..

Jeg vet at med tiden kommer det til å gå min vei så lenge jeg jobber for det,så jeg klarer meg selv om det er litt trangt økonomisk og bo-messig ennå.

Alt ordner seg for snille jenter:)Lykke til!

Skrevet

Vi bor midt i Oslo.. Bor i en 65kvm lelighet og betaler 9800,- i mnd + strøm. Ganske dyrt med sånn er det og bo i Oslo! Klarer meg egentlig helt fin økonomisk..

Skrevet

Jeg har et veldig stort soverom, men hverken jeg eller jr sover noe godt når vi ligger på samme rom. Heldigvis har jeg en relativit romslig stue pga god planløsning i leiligheten så da har jeg en 120 seng stående med tepper og puter i ene enden av stue. Der sover jeg. Leiligeten er på ca 50kvm.

Skrevet

Ett soverom, så det blir litt sånn "kryp oppå for å komme frem" hehe, men det ser jeg på som minste problem..Lite bad, litt rart kjøkken og lite gjennomtenkt stue..men vi har pusset opp det som gikk an, og satt vårt preg på det-nå er det hjemmekoselig:o)

Gangen er faktisk større enn soverom og kjøkken tilsammens:D

Husk at alt går hvis det er nødvendig:)

Skrevet

Jeg og ungene leier leilighet på 92 kvm. 2 store soverom, så jeg har ett å barna deler 1. Betaler 7500 mnd, å dette er i Trondheim. Synes selv jeg hadde veldig flaks siden de andre leilighetene jeg så på kostet ca 8000 mnd men var kun rundt 50 kvm.

Skrevet

Jeg og snuppa deler soverom. Har inredet det til ett barnerom, men har satt inn en 90 bred seng til meg som jeg rer opp med teppe og pute. Nå er hun bare 2 år, så det fungerer greit. Leiligheten er en 2 roms på 50 kvadratmeter, betaler 6000 inkl alt i bærum. Jeg har vært veldig heldig.

Hvis det er slik at vi blir boende noen år, kommer jeg til å kjøpe meg en sofa med sovedel til stua.

Skrevet

En ting til, jeg forstår frustrasjonen din. Du må bare gi deg selv tid, ikke alltid ting ordner seg med en gang. Men alt blir bra skal du se..

Skrevet

har vært alene hele tiden - så økonomien har aldri vært et problem her. jeg bor i en ca 60kvm 4-roms rekkehusleilighet i Oslo :)

eget rom til både meg og sønnen min, utsikt over hele byen fra stuevinduet/verandaen :))

jeg henter og leverer og gjør alt selv. det går på et vis det og!

Skrevet

Jeg bor litt utpå landet. Så jeg har kjøpt hus.

Skal sies det er et lite hus boa er ca 75 kvm. God planløsning og 2 soverom.

Har en liten hageflekk.

Utrolig deilig å eie sitt eget etter noen år på leiemarkedet.

Skrevet

jeg er alene med sønnen min på 2 år.. leiger et hus med 5 soverom;) til 3500 kr... har vore veldi heldig... har stor hage også:)

Skrevet

Ja, ser det blir trangt! Men det er fint å vite at man har en følelse av at det er greit og. Takk for alle svar.

Skrevet

Bor litt utenfor trondheim, leilighet på 85 kvm, to soverom osv, stor hage, terasse, internett og kabeltv. Betaler 5000 i måneden for den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...