håpogtro Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde dessverre :-oo en kirurgisk abort i sommer. Fikk mensen tilbake etter 5 uker og ser ut som jeg har kommet i rute etter det, med en syklus på 28 dager som jeg alltid har hatt. Men synes jeg på en måte virker litt sår der nede....litt øm liksom. Men jeg blør ikke noe mellom mensen. Er nå redd for at det kan ha skjedd noe, at det kan ha blitt skrapet for mye eller noe, laget arr osv som gjør det vanskelig å bli gravid nå. Har ikke hatt noe betennelse eller noe etter inngrepet, bare følelsen av å være litt sår og øm henger ennå i synes jeg. Noen som vet noe om dette ?
birma og tredjemann Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Det er jo alltid en risiko forbundet med inngrep, men sånn som jeg fikk forklart det var det svært liten sjange for at noe skulle gå galt med en utskraping (det er det du har hatt sant?). Men selv om jeg tipper at det ikke er noe i veien med deg så kan du jo ta en telefon til legen hvis du er engstelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå