Gå til innhold

I kveld skal jeg......


Anbefalte innlegg

Skrevet

ut og spise med besteveninnen min og så skal vi på Anne Cat Herland showet etterpå. Gleder meg villt og uhemmet.

 

Her en dagen kom vi frem til at det må være 5 år siden sist vi hadde en jentekveld...

 

Wiiiiii... dette skal bli gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det hørtes supert ut! Kos deg masse!:)

 

Jeg skal sitte hjemme og være kvalm, tipper jeg:)

Skrevet

Å fy, det hørtes koselig ut! :-)

Håper kvelden svarer til forventningene, kos deg!!

 

Det er snart et år siden jeg har vært noe som helst sted med venninner, så nå ble jeg inspirert - når den tid kommer....Først må babyen slippe puppen, puh:-)

Skrevet

Åh, det hørtes gøy ut!

 

Jeg skal pynte til dåp og bake sukkerbunn ;-P Blir vel litt avslapping på sofan å da :-)

 

Kos deg masse ut ikveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...