Mockanin Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 ut og spise med besteveninnen min og så skal vi på Anne Cat Herland showet etterpå. Gleder meg villt og uhemmet. Her en dagen kom vi frem til at det må være 5 år siden sist vi hadde en jentekveld... Wiiiiii... dette skal bli gøy.
lille je Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Åh, det hørtes supert ut! Kos deg masse! Jeg skal sitte hjemme og være kvalm, tipper jeg:)
MamiMaribel Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Å fy, det hørtes koselig ut! :-) Håper kvelden svarer til forventningene, kos deg!! Det er snart et år siden jeg har vært noe som helst sted med venninner, så nå ble jeg inspirert - når den tid kommer....Først må babyen slippe puppen, puh:-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Åh, det hørtes gøy ut! Jeg skal pynte til dåp og bake sukkerbunn ;-P Blir vel litt avslapping på sofan å da :-) Kos deg masse ut ikveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå