sena Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 har sovet veldig dårlig de siste parr nettene. har sm. i magen som kommer og går, men i natt var det mest bena og ryggen. kom ca hver time. noe på gang? er det noen som har opplevet det samme? er 39 + 1 på vei. har en del kynnere, så det hjelper når jeg tar en varm dusj.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 tror det er at noe er på gang, iallefall modning - uten at jeg er noen ekspert - førstegangsfødende selv. det siste døgnet (og vel så det) har jeg hatt konstante sterke menssmerter i ryggen og harde kynnere, smerter i magen, spesielt i området opp under ribbeina mot midten og på venstre siden av magen nedover. Kjennes ut som jeg har ei skrustikke mellom beina som presser bekkenet mitt utover (gjort den siste uka, minst) - går som ei ku. jeg er sliten, trøtt, kvalm og veldig hoven i kroppen - tar alt som tegn til at jeg modnes og snart er klar for fødsel. Er 39 + 4 idag. tror selv at jeg lekker fostervann også, spesielt når jeg er på do Godt det hjelper deg å ta en varm dusj. Lykke til c",)
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 ja det er nok det ja.husker med mine.første ganga så var jeg våken hele natta og bare kikka og slappet av og hadde mye hodeverk og uvell og kjempemye vann i kroppen og uvel jeg da.var på do minst annenhver time. var t jordmor dagen etter og da hadde jeg 5 cm og ble sendt til sykehuset.andre ganga var jeg mye uvell og sov dårlig og hadde vondt i rygg og mage ja.mye vann og periode med en rar opplevelse,men det skulle vel være veer.kjenner ikke dem jeg da:)jordmor kom og hadde 5 cm da også:)det er igang da ja,men det kan jo ta litt tid.vet jo aldri:) lykke til!
Fikkennydeliggutt08 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har sovet dårlig med sm. i fem dager nå, også hatt tegningsblødning uten at det skjer noe, og var så overbevisst at det skulle skje noe, men nå har jeg gitt opp håp Skal prøve å gå trappen opp og ned etterpå, bor på sjette etasje...kanskje det hjelper hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå