Mockanin Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 og det er å komme hjem til et hjem hvor noen har vært innom og ryddet og organisert hele kåken for oss. Det meste hos oss er uorganisert. Jeg har forsøkt flere ganger, men når man ikke får med resten av gjengen så gir man til slutt opp selv også *sukk* Hvordan er det hos dere? Er alt organisert og har fasteplasser og er alle i hjemmet flinke til å holde på organiseringen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Organisert?? Hva er det? Jeg skulle også ønske jeg hadde mann og barn som var viliige til å gå med på et "system"...
Skravlemamman Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 hi hi, jeg har gitt opp og prøver heller å organisere rotet:-)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Skjønner deg så godt! Så ufattelig mange ganger vi løper rundt som vegglus og leter etter ting og tang. Altså; dårlig organisering.... Jeg er ganske "organisatorisk" av meg, men mannen min jobber mot meg med sterke krefter. Det er vanvittig frustrende!! Men må bare legge til at vi - eller må gjerne si han?? - har bedret seg NOE, hehe.... Puh, et evig mas dette med å ha ALLE TING I HUSET PÅ FAST PLASS!!! Det er essensielt!! Hehe:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå