Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er det mange jeg savner som ikke har vært her på lenge. Hvor blir dere av da?? Kom nå inn å lek ;o) Ikke sitt uttafor å se på. Jo flere kokker,jo mere søl.men i dette tilfelle blir det,jo flere vi er sammen jo gladere vi blir =0) Ha en fin Fredag da.Håper å se mange fler av dere innpå her snart. Klem =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ho ho!! Det er høst og travel tid for mange:-) Jeg er sikker på at de kommer innom og sier hei når de er ledige igjen. Og så håper jeg at de ikke er så travle at de blir slitne og stresset. Det er fint å avstresse her inne:-) Ha en fin fredag du også:-)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Hei hei ;-D Det er ikke det at jeg ikke vil leke med dere, men det har vært så mye styr den siste tiden. Mamma er blitt syk og bor jo langt nord i landet, hun ligger på sykehus og skal nok over på rehabilitering snart. Mamma er over 70, men man vil jo helt tro at foreldrene skal leve evig. Jeg reiser en tur opp snart. Vi snakket om å ha treff snart ? for min del må jeg evt. bare ta det på sparket. Du da MSun, hvordan har du det ?
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Åh,så godt å se deg da.Vet du har det både travelt og mere til.Var mest noen andre jeg ropte litt på.Som jeg vet leser her =) Di kan jo komme inn og være med,var det jeg mente... Så leit når foreldre blir syke.Jeg kan godt forstå det.Å bo langt unna i tillegg gjør det jo enda værre. Har vært gjennom det flere ganger.Mamma er ikke helt feilfri for plager om dagen hun heller. Håper alt går fint med mamman din fremover. Meg? tja...går vel ok tror jeg ;o) Sitter nå her å koper foran dataen i dag da. Mens rullatoren blir smurt og klargjort til neste runde,hehe Kan jeg spørre om det er langt opp du skal??
Karomamma Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Hallooooooooooo!!! Mener du meg, hehehehe? Jeg leser omtrent hver dag på mobilen, men har nok ikke så mye tid på jobb lenger, serru Jeg hadde et lite selvforskyldt uhell med laptopen hjemme på fredag. I tillegg har vi besøk av min skravlesjuke svigerinne i helgen og masse venner på fårikål i går, så internett har lav prioritet for tiden:) He he, besøket tar seg nok opp utover skal du se. Det er bare å fortsette å rope når du synes det er for tregt
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 neida,mener ikke være "ekkel" altså.Men det var ikke deg heller.hahahaha Skreiv vel litt dumt,men savna flere av dere som allerede er her,og ville få di som ikke har meldt ankomst enda til å hoppe innom..... skravlesyke er veldig lite dibbevennlige ja.Men koselig å ha på besøk da =) Fårikål....savner pappas fårikål jeg.For bare han kunne lage den nydligste maten i verden.snufs Jeg er da ikke innom så mye selv.Har kun vært på mårran.Nå har jeg ei uke høstferie,og har alt for mye tid... ;o)
Reveenka Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Er her jeg også, men har hatt en litt over middels travel uke både på jobb og hjemme c",) Vil ønske de syke mammaene deres god bedring, jeg, og håper sykdommene er av forbigående art - mammaer børe være med kjempelenge, det trenger vi!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Skal forresten hilse fra Aurora:-) Hun har vært syk siste uka. Så da sender vi noen GOD BEDRINGSvibber til henne også:-)
Natteravnen* Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Hei og hå! er nok en av dei som ikkje er innom so ofte lenger, men har iallefall absolutt ikkje sjekka ut herifra!! lusker av og til innom etter natta har komt... men har ikkje vore så flittig i det siste. skal prøve på litt skjerpings.......... klem c",)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for "godbedringsønsker" alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå