MrsMoo Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Og jeg er bare kommet til uke 29! Er det noen hostesaft el lignende jeg kan ta? Gode råd??
cyberkit *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har hatt det sånn noen uker nå, og har fått resept på Cosylan Hoster så ille innimellom at jeg spyr....
UnaH Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Er akkurat i samme situasjon som deg. Er i uke 29 og hoster noe helt forferdelig. Er også på jakt etter råd. Jeg er kanskje ekstra bekymret, da jeg forrige gang fødte i uke 35 da fostervannet begynte å lekke etter flere dager med kraftig hoste. Har derfor bestemt meg for å ta det helt, helt med ro til hosten er over (kanskje et tips til dere andre også, uten at jeg skal gjøre dere ekstra bekymret).
MrsMoo Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Var innom apoteket i dag og lurte på om det var noe jeg kunne ta. Fikk beskjed om at jeg kan ta hostesaften til sønnene min (er ikke hjemme nå - så jeg husker ikke hva den heter....). Ellers så bestiller jeg time hos lege mandag for å få Cosylan! I tillegg så får jeg så sinnsykt vondt i magen og hode når jeg hoster....... ahhhhhhhh!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 IKKE ta Noskapin iallefall.. Fikk beskjed på sykehuset om at det kan føre til gen-skader hos babyen.. Det gjaldt iallefall noskapin hostetablettene, vet ikke om det samme gjelder miksturen,men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå