*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 etter slimproppen gikk for 2 uker siden, så har det kommet enormt med slim, da mener jeg mye!! hver gang jeg tørker meg, ser ut som svære slimklyser jeg kan dra i..å jeg blir aldri ferdig å tørke meg. Og må gå med bind hele tiden...hva er dette..kan si at jeg har hvert på føden allerede med rier å har 3cm åpning å limmortappen er helt avflata..så jeg er moden...har 19 dager til termin, men alle jordmødrene sier jeg kommer til å få før..er i uke 38..fikk min første gutt i uke37, men hadde da ikke sånn slim før jeg føde han...så jeg lurer...det lukter ingen ting...
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2008 ingen som vet??hvert glad for svar!!
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg fødte selv 2uker før tiden etter at slimproppen min gikk...fødte 2dager senere. Hvis du har 3cm åpning nå? Og tynn forsterhinne så hørres det jo ut som om du kommer til å føde nå i helgen iallefall!!? Har selv litt slim, det er fordi livmorhalsen min er begynt å modnes sa jordmor...forventes at jeg også for før tiden..håper slimproppen min i helgen jeg! Lykke til...jeg tror du føder øyeblikk jeg..hørres jo slik ut!
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 hei! kommer det mye slim som ikke lukter, er det kroppen som forbereder seg sa jordmor til meg. Sliter med dette selv, så det er ikke noe å bekymre seg over. Har selv vært på føden for noen uker siden med tedens til rier og fikk da denne bedskjeden. mye slim, blødning, fostervann avdgang, rier ta kontakt. Mye slim henger nok sammen med åpningen og at kroppen gjør seg klar til fødsel var det jeg fikk bedskjed om. Lykke til.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 såå spennende..håper jeg gjør det....men må ikke få forhåpning heller.. jeg hadde veldig smerter i ryggen i natt..å når jeg var på do rant det ut slim..sorry praten...huff er vel vant me det her..venter liksom på de vonde tinga som skal skje..
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Hei hei, her er det akkurat det samme, men i sted under et latterannfall kome det så enormt mye slim og mer vannlignende at det rant over i truseinnlegget. Riksen sier per tlf at de er litt usikkre her og at vi må følge med på om det kommer mer vann en slim, litt vanskelig å se da..vi har term om 23 dager og slim \ slimproppen har gått i ca en uke nå.. I dag er kynnerene gått over til mer rie lignende og ganske vondt egentlig...Så da får vi se.. Lykke til.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 så heldig venter bare på det vonde skal komme jeg..kaller det det..hehe..fælt å håpe på at en får vondt--men da vet jeg hvertfall at noe er i gang da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå