Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Min er skikkelig øm og vond,har ikm idag el i morra har ikke sett no til tr eller tegn til den,skal teste i løpet av helgen,har så mye symptomer at jeg føler meg gravid,håer jeg ikke innbiller meg dette
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 har veldig vondt nederst i maven ja...stikkinger...rivninger og føler meg stiv og støl der nede. lykke til med testinga:))) krysser fingrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå