meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg prøver å drøye den så lenge som mulig så ikke jeg skal fryse sånn i vinter. Så da går jeg i høstkåpa mi enda, som er litt tynnere enn vinterjakkene. Hva med dere andre? oghvor kaldt er det der dere bor?
Zitro Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Nei, er langt unna det enda ja! Bruker bare en Soft shell jakke enda jeg. Her ligger det på ca 10 grader midt å dagen.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, er vel det smme her. Men er ganske kaldt om morgenen.
Zitro Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Ja det merker jeg. Leverer heldigvis ikke ungen i barnehagen før 9, pga jeg er hjemme i perm med baby. Men gubben som reiser midt på natt sa at han måtte skrape is her om dagen fra bilen... så det kryper mot vinter gitt... :-(
*Rutletutt* Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Nei, går med høst/vår jakken min. Har heller litt mer under de dagene det er ektra kjølig. har ikke vært så veldig kaldt så langt i hødt her i Bergen, så det er ingen problem å drøy den med vinterjakken;o) I går morges var det 3,5 grader om morgenen, og det er det kaldeste vi har hatt det. I dag var det 6.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Bor langt nord, men vinterjakka tar jeg ikke på meg enda. -4 her nå...
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Går bare med strikkajakke evt alversjakke hvis det regner. her er det vel 8 grader midt på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå