tiny med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 jeg var på jobb i 10 timer igår, merket at jeg fikk hjertebank, var akkurat som om føttene dovnet bort, ble kvalm å svimmel..... måtte sette meg ned ellers så hadde jeg nok svimt av. kan det være at jeg jobbet for mye eller? noen som synes jeg burde dra til legen? har måttet sagt på jobb idag at jeg er syk, er helt utslitt å har sikkert en puls på 200. er helt grusomt.... er forresten 31 uker på vei å har ikke hatt noen plager til nå....
pusekvinne Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 God morgen! Har opplevd det samme flere ganger de siste ukene. Er 36+6. Jordmor svarte meg at det mest sansynlig er babyen som presser på noen nerver og blodårer. Og når den flytter litt på seg igjen og letter på trykket, blir det bedre. Men du kan jo uansett ta en tlf til helsestasjonen og høre for å være på den sikkre siden. Varte det veldig lenge?
tiny med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 har det enda..... sambo mener jeg må komme meg til legen.....
pusekvinne Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Prøv å dytte litt på babyen i magen for å se om den kan justere seg litt hvis du ikke allerede har prøvd det da. Om ikke det funker, ring legen snart! Du vil ikke bli sittende på legevakten i flere timer i helgen!!
tiny med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 har egentlig prøvd det meste.... ingenting som funker.... er såååå sliten i hele kroppen..... sitter å skjelver.....
Elise18.11.08 Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ville tatt det helt med ro ihvertfall.. Er ikke det beste for en gravid kropp å jobbe såpass mye.. Det er nok bare det at kroppen sier ifra at du må slappe av litt;) Lykke til!
adventsmamma 72 Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Kontakt lege. Høy puls, vil si forhøyet blodtrykk. Du har hatt siden i går, sier du. Skal ikke være sånn.
tiny med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 har prøvd å ringe siden kl 8, men ingen som tar tlf på legekontoret. er så fortvilende at man ikke får tak i de når man trenger det....
pusekvinne Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Om du ikke får tak i din lege, ring et annet legekontor. De fleste vil hjelpe gravide uansett. Ikke bagatelliser noe når du prater med de.
tiny med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2008 fikk ikke legetime, fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset 16 mil unna i ettermiddag. blir forbanna!!!!!!!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Kan være VenaCava syndromet. Jeg har det, ikke farlig, bare ubehagelig. http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=235934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå