Gå til innhold

hva kan dette være??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på jobb i 10 timer igår, merket at jeg fikk hjertebank, var akkurat som om føttene dovnet bort, ble kvalm å svimmel..... måtte sette meg ned ellers så hadde jeg nok svimt av.

kan det være at jeg jobbet for mye eller?

noen som synes jeg burde dra til legen?

har måttet sagt på jobb idag at jeg er syk, er helt utslitt å har sikkert en puls på 200. er helt grusomt....

er forresten 31 uker på vei å har ikke hatt noen plager til nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Har opplevd det samme flere ganger de siste ukene. Er 36+6. Jordmor svarte meg at det mest sansynlig er babyen som presser på noen nerver og blodårer. Og når den flytter litt på seg igjen og letter på trykket, blir det bedre. Men du kan jo uansett ta en tlf til helsestasjonen og høre for å være på den sikkre siden. Varte det veldig lenge?

Skrevet

har det enda..... sambo mener jeg må komme meg til legen.....

Skrevet

Prøv å dytte litt på babyen i magen for å se om den kan justere seg litt hvis du ikke allerede har prøvd det da. Om ikke det funker, ring legen snart! Du vil ikke bli sittende på legevakten i flere timer i helgen!!

Skrevet

har egentlig prøvd det meste.... ingenting som funker....:(

er såååå sliten i hele kroppen..... sitter å skjelver.....

Skrevet

Jeg ville tatt det helt med ro ihvertfall.. Er ikke det beste for en gravid kropp å jobbe såpass mye..

Det er nok bare det at kroppen sier ifra at du må slappe av litt;)

Lykke til!

Skrevet

Kontakt lege. Høy puls, vil si forhøyet blodtrykk. Du har hatt siden i går, sier du. Skal ikke være sånn.

Skrevet

har prøvd å ringe siden kl 8, men ingen som tar tlf på legekontoret.

er så fortvilende at man ikke får tak i de når man trenger det....

Skrevet

Om du ikke får tak i din lege, ring et annet legekontor. De fleste vil hjelpe gravide uansett. Ikke bagatelliser noe når du prater med de.

Skrevet

fikk ikke legetime, fikk beskjed om å ta kontakt med sykehuset 16 mil unna i ettermiddag.

blir forbanna!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...