Kristin P Skrevet 3. oktober 2008 #27 Skrevet 3. oktober 2008 Har termin i dag!!! Har hatt ei natt med masse regelmessige kynnere, men nå er det helt stille. Får bare vente i spenning:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #33 Skrevet 3. oktober 2008 Noen som kan fortelle meg hvorfor i alle dager det er noen HVER ENESTE DAG som stiller dette spørsmålet? Det har faktisk ikke forandret seg mer enn én dag siden i går, eller to dager mer enn for to dager siden. Hallo!
Sina med Sprellings Skrevet 3. oktober 2008 #34 Skrevet 3. oktober 2008 De fleste av oss liker å telle ned til begivenheten, det gjør hvertfall jeg:) 19 dager igjen i dag!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #36 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, men å spørre andre, HVER DAG da!? Tror dere det er mer enn én dag mindre igjen i dag enn det var i går?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. oktober 2008 #37 Skrevet 3. oktober 2008 72 dager igjen:-) Synes denne tråden er like spennende hver dag jeg!!!!!!! Tydligvis veldig mange andre som liker dem også anonym:-) Skjønner jo at du ikke liker dem, så bare la vær å åpne dem du, så går det så bra så:-D
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #39 Skrevet 3. oktober 2008 9 daga igjen ikke lengre et to sifret tall.. litt rart.. hehe...
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #41 Skrevet 3. oktober 2008 5 dager igjen her nå, og jeg har konstant menssmerter i ryggen som stråler i beina
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 3. oktober 2008 #42 Skrevet 3. oktober 2008 14 dager igjen, håper det er noe på gang nå da Julie!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #43 Skrevet 3. oktober 2008 Men fortsatt er det ingen som kan fortelle hvorfor de spør? Må jo være lov å lure på hvorfor folk ikke greier å tenke seg til at det faktisk er én dag mindre igjen til termin i dag enn det var i går... :-)
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 3. oktober 2008 #44 Skrevet 3. oktober 2008 Et lite svar til anonym.... Må nesten le jeg, av at du lar deg rovosere så lett. Rart at du i det heletatt åpner dette innlegget da. Tror vi som skriver her, ja og som kanskje faktisk skriver hver dag, liker å telle ned. Tror ingen har problemer med å trekke fra en dag selv hver dag, det er jo det vi gjør, og i samme slengen er det litt morsomt å skrive det ned. Se at antall dager minsker på "papiret". ;O) Ikke bry deg med det du, hvis du har behov for å være kranglete så kan du heller bruke kranglesiden, og finne på noe som provoserer der....... Bare et tips. For vi som skriver her, fortsetter nok med det, fordi det er litt morsomt. Jeg synes i hvertfall det. ;O) + at det gir en viss oversikt over hvordan vi alle ligger an, og vi kan på den måten følge med hvem som føder og ikke...o.l. Artig det. Alle merkelige ting vi gravide liker å drive med vettu...hehehe ;O)
mamarama og lille banan Skrevet 3. oktober 2008 #45 Skrevet 3. oktober 2008 mye rart en skal en skal irritere seg/hekte seg ved ja synes tråden er veldig koselig jeg! i dag kan jeg for eksempel skrive at jeg er fødeklar!! 21 dager/tre uker til termin...fint å se det "på papiret".
Ønskebaby08*12 Skrevet 3. oktober 2008 #46 Skrevet 3. oktober 2008 9 dager :-) endelig nede på 1-sifra dager!!!!
happy!!:-) Skrevet 3. oktober 2008 #47 Skrevet 3. oktober 2008 Har 16 dager igjen! Gleder meg masse, og er litt utålmodig. Samtidig som jeg liker å gå gravid, liker å ha stor mage!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #49 Skrevet 3. oktober 2008 0 DAGER IGJEN!!! men tror nok jeg må fortsette å være tålmodig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå