Girlygirl83 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Idag har jeg hatt veldig menssmerter. Stråler liksom fra helt nede i magen og litt nedover... Er dette normalt å ha? Er 35 + 2... Da jeg reiste meg i sted syns jeg magen var mye lavere enn den var tidligere idag..ha ha. Kan hodet ha festet seg eller noe?? Magen føles også så stram idag...helt sprengt på en måte....
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Når jeg fikk menssmerter så var det begynnelsen på mine rier... kanskje kynnere kan være slike også? Vet ikke..
LilleLykkeMor Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har hatt sånne menssmerter i en ukes tid, de føles akkurat sånn som du beskriver. Jeg har 13 dager til termin i dag, hodet har festet seg. Håper det betyr at ting modnes, og at det ikke er altfor lenge igjen!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Veldig vanlig å ha menssmerter, og særlig når det begynner å nærme seg. Er i uke 35 selv og har masse kynnere, mensmerter osv. Er kroppen som gjør seg klar. Om det føles som det kommer regelmessig sammen med tak i magen(magen strammer seg) så kan det være rier, men da gir det seg ikke og blir kraftigere og mer intenst etterhvert.
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har det akkurat på samme måte, men er bare 31+4. Har menssmerter og masse kynnere, magen er utrolig lav og han la seg med hode langt ned i bekkenet i uke29. Er livredd for at noe plutselig skal skje, er alt for tidlig.... Uff dette er så nevepirrende. Har nesten ikke sovet i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå