Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er høygravid og sykemeldt så jeg er hjemme om dagene. For et par dager siden ble mobilen min sperret. Fikk undersøkt saken og betalt fakturaen som var avglemt, men det tar noen dager å få den åpnet igjen. Derfor er jeg nå telefonløs. Så til saken: Mannen min har to mobiler, en jobbmobil og en privat. Hadde egentlig trodd at jeg kunne låne hans private på dagtid slik at jeg har mulighet til å ringe dersom det skulle være noe, men det mener ikke han, han synes jeg heller kan kjøpe en billig mobil.. Jeg synes det er rart og får det for meg at han skjuler noe for meg.. Tok det opp med han og det endte selvfølgelig med krangel..... Hadde mannen deres lånt deg telefonen sin? Er jeg helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Synst egentlig det var litt mystisk ja. Vet i alle fall at jeg hadde fått brukt mannen sin private mobil om dette hadde skjedd her. I alle fall så lenge han ikke har noe å skjule. Hva er hans argument mot at du ikke burde få låne den da? Og hva sa han når du antydde at han prøver å skjule noe for deg?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Det kan jeg ikke se for meg at ville vært noe som helst problem. Spesielt ikke dersom jeg var høygravid!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Vi har hustelefon, så problemet ville ikke vært aktuellt. Hadde vi ikke hatt det haddde jeg fått låne hans.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syns også det var litt rart. Tror helt sikkert at jeg hadde fått låne hans private ,mob tlf. i et slikt tilfelle. Hvordan er han ang. tlf sånn til vanlig nå da? Ligger den og slenger eller passer han veldig godt på den når han er hjemme. Om han skal ta seg en dusj f.eks? Tar han med seg tlf da? Hvis han passer veldig nøye på at den er lite tilgjengelig for deg i det daglige vil jeg si at du har all grunn til å være mistenksom.
___ Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Mobilen er veldig privat for mange. Det er langt fra sikkert at han har noe å skjule. Kansje han føler at han trenger begge telefonene selv. Deter vel kansje derfor han har to.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde blitt veldig mistenksom...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Veldig spesiellt... Her hadde jeg nok fått telefonen uten å spørre engang.. Hadde også følt på at han skulte noe om det var så vanskelig å få ha telefonen, spesiellt i din situasjon.
Grillet kylling Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde også reagert på dette. Da min ble stjålet var det en selvfolge at jeg fikk låne mannen mins private mens han var på jobb. Hadde gjort det samme i omvendt tillfelle.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 Min mann hadde lånt bort sin uten å nøle. Selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Mannen min er veldig avhengig av telefonen sin, men dersom jeg satt hjemme høygravid og sykemeldt hadde han nok gitt meg privatmobilen sin uten å nøle, til og med om han ikke hadde hatt jobbmobil. Men hvis han trenger begge mobilene sine selv får du heller få ham til å dra ut straks og kjøpe en billig mobil til deg da. Dumt å sitte der uten telefon dersom noe skjer.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Når regningen ikke er betalt i tide sperres telefonen kun for utgående samtaler. Du kan også skifte sim-kort. Har du en mobil med bindingstid kjøper du bare sim-kort i samme mobilselskap. Feks netcoms billigste startpakke koster 99kr. Dette er billigere enn å kjøpe ny mobil. Utenom det synes jeg det er rart du ikke får låne mobilen til mannen din.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Det er sim-kortet som er sperret, ikke mobilen:)
birrisj05.02.09 Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Det går an å åpne telefonen, tror man betaler litt ekstra da for sånn hurtigåpning.. det gjorde jeg en gang.. iallefall for Telenor sine kunder.. bare ring kundeservice..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå