finetine Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 .........nå blir jeg helt tullete. Vet at det sikkert ikke er noe, ikke så tidlig men klarer ikke å la være å tenke at det kan være symptomer på en graviditet. Hadde nesten ingen symptomer på bivirkninger av Pergotimen da jeg gikk på den, bare litt stikninger i magen og hetetokter. Men nå etterpå hvor vi på en måte har prøvd naturlig, har jeg ømme pupper, kvalme som kommer og går, masse menslignenede smerter, stikkinger i magen og en slags skumfølelse i munnen? Noen som vet om man får mer bivirkninger av Pergotimen i etterkant enn da man går på de?? Sannsynligvis bare psyken som spiller meg et dårlig puss:o(, men klarer jo ikke helt å la være å tenke at dette muligens kan være noe. Symptomene ligner nemlig veldig de jeg fikk dagen etter innsetting i et fryseforsøk, og som bare ble sterkere og sterkere for hver dag. Og da var jeg nemlig gravid( men mistet.) Noen som kan få meg ned på jorden igjen, eller kan det være en mikroskopisk sjanse for en begynnende graviditet?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 De syklusene jeg gikk på Pergo hadde jeg mange falske symptomer mel. EL og IKM. Da jeg sluttet med Pergo igjen forsvant "symptomene" i lutealfasen. Lykke til! ;-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Har du pausemnd med pergo nå? Altså at du brukte pergo i forrige syklus og prøvd på egenhånd uten pergo denne mnd? Det sies jo at pergo skal virke måneden etter også. Mange som har blitt gravide i pausemnd Skal det testes snart da?
finetine Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Avsluttet en 5 dagers pergokur for 2.5 uke siden. Så flott at det virker neste mnd også), det visste jeg ikke. Det gir jo ennå flere sjanser:o). Skal teste om en uke;o), så er nok pergoen som spiller meg et puss ang symptomer. Men man vet jo aldri.............blir en laang uke;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå