Gå til innhold

Bunny Føkk? ha dere sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere det går?

Får hun bytte navn til Bunny Føkk? Haha, morsomt navn.

Og vile en hedig/uheldig utvalgt gifte seg med henne?

Lån da..Stakkasr, hun kommer til å bli rompekjørt hvis hun gjennomfører alt, tenk sener.

men det er jo det som er poenget henne.

Hun vil vise at 18åringer er for unge til å a sånne avgjørelser.

Hva tenker dere?

For de som ikke har sett;

http://www.kjendis.no/2008/10/02/548958.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ristet litt på hodet av dette her. MEN jeg forstår poenget hennes og hva hun vil ha frem. Synes bare hun går en smule drastisk til verks. Hun har jo tydeligvis tenkt litt på dette siden hun har funnet disse "gode" argumentene for navnet sitt.

Spennende å høre om hun får dette gjennom.

Skrevet

Fordi hun ikke er moden nok til å forstå konsikvensene av handlingene sine så betyr ikke det at alle andre 18 åringer er like dumme.

Blir helt oppgitt her....

Skrevet

Jeg syns hele greien er litt tragisk. At HUN er umoden og lite gjennomtenkt betyr ikke at 18åringer generellt er det. Hadde det vært slik så hadde vel Bunny Føkk vært et vanlig navn da eller?

Patetisk.

MEN. Har hun virkelig tenkt gjennom konsekvensene av sine handlinger? Joda, protester skal svi litt, men hun MÅ hete Bunny Føkk til hun er 28 år (og forhåpentligvis litt mer moden). Hva om hun bestemmer seg for å bli noe som krever litt seriøsitet. Advokat eller politi f.eks. Hei, jeg er Bunny Føkk.

Henne om det..

Skrevet

eg syntes det e helt håreisene.. selv om hun ikke er moden til slike valg når hun er 18 betyr det ikke at alle andre ikke e det.. fordi noen e det skal det da gå utover alle som e det.. om hun vil øke det til 23-25 tror eg det var så syntes eg det e helt teit at fordi noen ikke e moden skal det gå utover de som e.. vi skal kansje gifte oss før eg e 20 å eg føler at eg e moden for det.. det e mange som ikke e moden til å velge å få barn når de e 16, skal hun da heve den alderen også da. slik at foreldre kan tvinge en til å ta abort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...