Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Hvordan er formen? Lenge til termin nå? Må si du har vært tålmodig og flink gjennom alle disse mnd. med kvalme og elendighet.. Klem
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Heia Formen er elendig kvalmen er den samme og kroppen skranter bare mer og mer for hver dag som går. Er bare skikkelig deppa og sliten og lei om dagen, migrene hver 2 dag, null søvn osv. Men jeg har fokus på premien og teller dager hehe er 1 mnd og 3 dager til terminen i dag! 5 november.. Vet ikke om jeg har vært så veeeldig tolmodig om du spør H hehe, men man må jo bare godta at ting er dritt for en liten periode. Har snakket med mange hyperemesis damer og de fleste sier at kvalmen forsvant så og si med en gang babyen var ute så jeg GLEDER meg stort til å kose meg med mat igjen! H har lovet meg god mat på fødestua hehe.. Hvordan går det hos dere da? du har hatt mye å gjøre i det siste har jeg skjønt? Så tøff snuppen ble på håret foresten tuppa så bilde å ble helt ellevill! hun ville også ha grønt hår hehe..
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Herregu, det er ikke rart!! Jeg hadde klikket for lengst.. Og det mener jeg. Jeg var ikke kvalm engang og var sikker på at jeg ble lagt inn på lukket avd. de siste mnd av svangerskapet! De siste to ukene var faktisk de beste.. men dog. All ære til deg snuppa!!!! Ja, tenk på premien du får.. Når energien kommer tilbake, humøret stiger, og alt faller tilbake til normalen.. og ikke minst, du får en liten nydelig bebis i armene igjen:o)) Det å få i seg tilstrekklig og riktig mat er jo alfa omega for formen, både psykisk og fysisk. Kroppen må jo være helt nedkjørt. Men, snart snart er du i mål, og du blir deg selv igjen!!))) Ja, mye å gjøre.. Orker ikke tenke på det engang, he he.. Ja, grønt hår er kult vetdu:o)) Stas var det!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Ja det er slitsomt Værste er egentlig at jeg ikke er så glad i sympati eller å vise at jeg har vondt så jeg prøver så godt jeg kan å late som ingenting på dagtid eller når vi er ute av huset, også blir jeg liggende å grine på sofaen hele natten :-S Føler meg skikkelig rotten i kroppen rett og slett og er kjempe redd for at jeg skal være så utslitt i barseltiden at jeg ikke får koset meg med vesle tuppa. Hadde jeg hatt en garanti for at ting ordnet seg med en gang hun var ute så hadde det vært så mye bedre hehe En ting er hvertfall sikkert, og det er at det nok aldri blir flere barn på oss Skal ikke ha flere snart dere da? Gikk fargen fort ut eller? lurte på om jeg skulle la henne få en liten stripe nå i helgen siden hun har vært så flink i det siste Men vil ikke at hun skal gå med farget hår i en uke..
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2008 Off, venneliten da.. Jeg skjønner deg så utrolig godt. Du har all rett til å være dritt lei, deppa og frustrert. Men, er ihvertfall helt sikker på at du om to mnd. ser hvor verdt all slitet var. Og jeg er også sikker på at formen din vil være topp etter tuppemor kommer til verden. Jeg hadde kun glimt av "gamle" meg gjennom hele mitt svangerskap jeg. Kanskje 2 timer tilsammen hvor jeg kjente igjen meg selv. Når Thelobalsen kom ut, var det svips og jeg var meg selv igjen! Helt snodig!! Og jeg hadde ikke vært oppe av sengen de siste dagene engang.. Lå og gråt en time for jeg visste jeg snart måtte opp på do.. *grøss* Helt sikkert det, at du kommer deg. Litt vitaminer, lille Lily ute av kroppen, litt god gammeldags næringsrik kost, og du er helt ditt gamle gode jeg igjen!) Vi skal vente til jeg er ferdig på skolen.. 2 år til før vi starter prøvingen da.. Sånn ble det her i gården. Og jeg hadde ikke orket en til og det kjøret her. Vil bare kose meg neste gang... Ble litt mye med alt som skjedde sist, mamma ble syk da T var 2 mnd. osv. Så trenger tid å komme meg litt. Det gikk ut etter en vask, så sitter ikke hardt i:-) Klem
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Håper og satser på t du har rett Ja du det der skjønner jeg! For oss passet det liksom perfekt nå, måtte enten bli nå eller om 3-4 år (har lyst til å studere litt jeg også når H er ferdig med lærlingtiden). Det er det jeg gleder meg mest til denne gangen! At jeg ikke har en syk pappa å bekymre med for osv. Tulle var jo bare 4 mnd når han døde så jeg føler at tiden fra hun var 4 mnd og til hun var 10-12 mnd bare er en tåke :-S hele den koselige babytiden ble liksom ødelagt av snørr, tårer og savn. Kommer nok til å synes det er litt trist nå også at pappa ikke får møte henne, men det blir jo ikke på samme måte. Regner med at det kanskje er litt sånn du har det også? siden du måtte pleie mamman din så mye selv? Da skal hun få litt farge på håret sitt hun også stakkars hun satt nemlig med fettfarger å skulle farge det etter at hun så bilde på bloggen din. Hun skulle ha lilla og grønt hår min lille punker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå