Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Var overrasket over at nattevakter på barselavdelingen spurte om jeg ville ha sovemedisin bare jeg tok meg en liten tur på toalettet i gangen på nattestid. Hvordan skal man kunne ta seg av ungen hvis den skriker? Mor trenger jo søvn, men likvel..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Da tar nattevaktene vanligvis over ansvaret:) Og de vekker deg, dersom ungen skal ha mat. Slik var det sist jeg var der hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hmm...jeg vandra oppe hver natt jeg, spiste litt osv, jeg var på sykehuset leeeenge etter fødsel, fødte prematurt. Fikk aldri spørsmål om jeg ville ha sovemedisin, tror ikke jeg ville tatt i mot heller da men.... sikkert forskjellig fra sykehus til sykehus, det jeg reagerte på var at mange av de unge nattevaktene lå å halvsov mens de var på vakt!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 På sykehuset jeg var ville jeg ikke vært komfortabel med sovemedisin. Tenkte at de andre jeg delte rom med ville bli våkne, og at det ville ta tid før ansatte kom (jeg likte meg forrøvrig ikke å være på barselavdeling). HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå