Gå til innhold

Hva skal barnet hete? ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller muligens da,, Synes det har vært kjempevanskelig med navn, ikke bare fordi vi ikke vet kjønnet, men fordi mange av navnene er liksom oppbrukt eller så føler man ikke det passer:P Men vi har favoritter da.. Patrick til gutt, og enten Amalie eller Emilia på jente - så lenge det skulle passe når han/hun kommer til verden;) Vi har to fantastiske besteforeldre som desverre er døde som det kunne vært flott å oppkalle etter, men navnene er altfor gammeldagse og vi liker dem ikke rett og slett. For man må jo like det man kaller den lille for mener jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillespiren vår skal hete Øyvind.

(Dersom han har klart å lure to jordmødre, en haug legestudenter, meg og faren og blir ei jente, regner jeg med det blir Helene.)

Skrevet

Iallefall IKKE Emma Tallulah... hehe

Skrevet

jenten vår skal hete Mia:)

Skrevet

Nå er jeg bare 4+1, men vi har prøvd i litt over 2 år på å få denne lille spira, så navnene har vært klare ganske lenge! hehe

Jente:

Rakel Sophie

Thea Camilla

Gutt:

Patrick

Adrian

 

Gutten vi har på 3 år heter Nikolay...

Skrevet

hvis vi får ei jente, så blir det Mille... Blir det gutt, så blir det Elias:)

alltid vært begeistret for disse navnene, selv om de er veldig oppbrukte for tiden!

 

PS: tingelin_80.. Helene er et fint navn. Det heter jeg også;) tihi

Skrevet

tingeling_80 mente jeg:)

Skrevet

her blir det aleksander på gutt og leah eller leah malene.vet ikke om jeg får mannen med på to navn,vis ikke blir det leah ja:)

Skrevet

Vi har tenkt på Peder Elias til gutt og Oda til jente..:)

Skrevet

Vi venter ei jente, og hun skal hete Ingeborg. Det har vært bestemt fra før gutten vår ble født for 3,5 år siden.

Skrevet

veldig mangen fine navn her ;)

 

viss det blir gutt tenker vi litt på Noah, Daniel el Marcus

viss der blir jente tenker vi litt på Ida, Sarah el Frida

 

men ja, navn er vanskelig. vertfall syns jeg det ;)

Skrevet

Nå er jeg ikke gravid enda, men vi har funnet navn for lenge siden, hehe.

 

Hvis det blir gutt blir det Ola etter bestefaren til sambo. Jente blir det Amalie:)

Skrevet

Vår lille frøken skal mest sannsynlig hete Leah Otelie, men føler vi må se henne før vi bestemmer oss helt. Pappas favoritt er Thea, men det synes jeg er så oppbrukt...

Skrevet

Oscar

William

Tobias

Sebastian

 

Huh! Var da sikker på at jeg hadde flere alternativer? Jaja, kommergarantert flere etter hvert som det nærmer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...