Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Eller muligens da,, Synes det har vært kjempevanskelig med navn, ikke bare fordi vi ikke vet kjønnet, men fordi mange av navnene er liksom oppbrukt eller så føler man ikke det passer:P Men vi har favoritter da.. Patrick til gutt, og enten Amalie eller Emilia på jente - så lenge det skulle passe når han/hun kommer til verden;) Vi har to fantastiske besteforeldre som desverre er døde som det kunne vært flott å oppkalle etter, men navnene er altfor gammeldagse og vi liker dem ikke rett og slett. For man må jo like det man kaller den lille for mener jeg;)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Lillespiren vår skal hete Øyvind. (Dersom han har klart å lure to jordmødre, en haug legestudenter, meg og faren og blir ei jente, regner jeg med det blir Helene.)
Klar Som Et Egg Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Iallefall IKKE Emma Tallulah... hehe
><><><liten jente><><>< Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 jenten vår skal hete Mia:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er jeg bare 4+1, men vi har prøvd i litt over 2 år på å få denne lille spira, så navnene har vært klare ganske lenge! hehe Jente: Rakel Sophie Thea Camilla Gutt: Patrick Adrian Gutten vi har på 3 år heter Nikolay...
Aprilbaby i magen<3 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 hvis vi får ei jente, så blir det Mille... Blir det gutt, så blir det Elias:) alltid vært begeistret for disse navnene, selv om de er veldig oppbrukte for tiden! PS: tingelin_80.. Helene er et fint navn. Det heter jeg også tihi
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 her blir det aleksander på gutt og leah eller leah malene.vet ikke om jeg får mannen med på to navn,vis ikke blir det leah ja:)
Peders mamma Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har tenkt på Peder Elias til gutt og Oda til jente..
elikatt -mamma til 4- Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Vi venter ei jente, og hun skal hete Ingeborg. Det har vært bestemt fra før gutten vår ble født for 3,5 år siden.
gravid igjen :) Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 veldig mangen fine navn her viss det blir gutt tenker vi litt på Noah, Daniel el Marcus viss der blir jente tenker vi litt på Ida, Sarah el Frida men ja, navn er vanskelig. vertfall syns jeg det
maimora Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er jeg ikke gravid enda, men vi har funnet navn for lenge siden, hehe. Hvis det blir gutt blir det Ola etter bestefaren til sambo. Jente blir det Amalie:)
Leahs mamma Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 Vår lille frøken skal mest sannsynlig hete Leah Otelie, men føler vi må se henne før vi bestemmer oss helt. Pappas favoritt er Thea, men det synes jeg er så oppbrukt...
Underveis --> Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 Oscar William Tobias Sebastian Huh! Var da sikker på at jeg hadde flere alternativer? Jaja, kommergarantert flere etter hvert som det nærmer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå