Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :)

Har vært her inne lenge, men har som oftest bare lest innleggene å ikke skrevet no særlig ;)

Nå har jeg hatt en lang pause fra BIM, for det gikk så langt at jeg ble skikkelig hekta ;)

Meeen, nå er jeg her igjen da ;)

Så til saken, hehe ;)

Vi har vært prøvere i snart to år, så begynner å bli ganske utolmodig kan du si. Jeg har jo endelig greid å gått til legen, og tatt noen blodprøver. Disse får jeg svar på på mandag.

Sambo skal inn dit imårra for å levere sædprøve.

Men nå har det seg slik at jeg begynner å få troa på at det kanskje ENDELIG har klaffet ;)

Vi har ikke tenkt så mye på denne prøvingen på en stund, bare tatt det med ro å kost oss.

Jeg er en uke over imorgen,fredag.

Jeg har maaasser av symtomer som ; ømme pupper, kløe, ubehagelig kvalme som kommer i bølger gjennom hele dagen, tretthet, utflod... det kjennes nesten ut som mensen kommer hele tiden, men det bare renner å renner på en måte ;) (unnskyld språkbruket)..

Det siste jeg vil nevne er at jeg har gått veldig mye på i det siste... må tisse hele tiden. Kjennes ut som et press på blæra. Og det er ikke urinveisinfeksjon, for det har jeg hatt mange ganger før, og vet åssen det føles ;)

Off, dette ble veldig langt dere ;)

Men jeg føler meg så veldig gravid nå... føler virkelig det har klaffet..

Jeg tok en test på mandag, men den var negativ.

Og nå er jeg så ufattelig nervøs på at kroppen bare lurer meg denne gangen også...;(

Jeg tror jeg tester meg imorgen, hvis ikke så vil jeg vente til jeg skal til legen allikevel :)

Hva tror dere?høres jo lovende ut da? hehe :)

Trenger alltid andre sitt synspunkt :)

Koslig om noen svarer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra dere får hjelp fra leger nå, men når har du IKM?

Skrevet

Tror jeg skrev det lenger opp, men skriver det gjerne ned igjen ;)

Skulle ha den forrige fredag, alså en uke siden. Men det har ikke kommet. Vi hadde samleie bare tre ganger denne pp også.. er ikke sikker på om jeg traff el, men har sånn noenlunde peiling at det var rundt den tiden ;)

Skrevet

Ta en overstått test i morgen å da, men har du altid hatt regelmessig mens?

Skrevet

Må si jeg synes du høres gravid ut, så du burde jo ta en test til. :)

Har du gjort det må du skrive resultatet her! Er så spennende å følge med.

2 år er lang tid og krysser fingre og tær og alt annet for at du er gravid nå!!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...