Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Har dere opplevd at folk dere kjenner og fremmede kan ta borti smukken til ungen og dra forsiktig litt i smukken? Er usikker på hva jeg synes, tenker litt på bakterier fra andres hender.. Vanligvis bruker ikke gutten smukk på dagtid, men hvis vi er i byen eller en tur ute og han skal sove snart så får han smukk.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 JA skjønner hva du mener.. de er ikke noe kjekt at de tafser på smukken til ungen din.. for all del de får ikke sykdommer av de, men de er ekkelt. du vet ikke hvor de hendene har vert. så vår unge får bare smukken til soving og kos hjemme. men er lett for viss vi går tur med vogna og ungen har smukken da, viss de er sovetid.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 har ikke opplevd det selv, og kunne ikke tenkt meg å dra i smukken som noen andres unge har i munnen. Tror jeg ville sagt f.eks "tror h*n ikke liker det hvis du tar ut smukken h*nnes"
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har ikke vist helt hva jeg skulle si, men takk for tips 23:47, kommer nok til å si det neste gang, for jeg har liksom følt for å si noe. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå