Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Mannen min har vært utro og jeg tenkte at en liste over alle de kvalitetene han IKKE besitter kunne muntre meg opp litt Så kjør på! Ærlighet og evne/vilje til å være trofast står høyt oppe på min liste.. Andre?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Ok, foreløpig en kort, men essensiell liste.. Muligens noe preget av bekjentskap med mannesvin, men sånn er vel livet.. La meg føye til: Evne til å ringe og gi beskjed når han blir sein, og å plukke opp negler og skjeggstubber fra vasken.. grøss! HI
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Tørke av doskålen slik at man unngår det gule belegget under dolokket he he
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe ja ikke sant Og hva med å henge opp klærne når vaskemaskinen er ferdig, ikke bare skrue av maskinen, åpne døra og gå.. Burde nok også være på lista!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Trofast Ærlig Gir komplementer Har humor Tar sin del i huset uten å måtte bli fortalt hva han skal gjøre og helt uoppfordret Elsker å være med barna sine og ser på det som en selvfølge å prioritere dem foran masse hobbyer, kamerater og karrierejag, tar sin del av både gleder og arbeid med dem uten å tenke over det engang. Er litt handy Oppmunterer en når en er lei seg Støtter en i de valgene en tar Tør å si sin mening, men på en fin måte Har diplomati Økonomisk Kjærlig, oppmerksom og god elsker Vil heller tilbringe kvelden med partneren enn pc'en En man kan snakke med om alt og bli tatt på alvor .... Listen er veldig lang egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå