Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Prøver du å bli gravid? Er du gravid? Termin? Hva er du kjent for?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er kjendis:) Har barn og er kjent fra tv/film...
AndreVonDrei Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er kjent for å være en ordentlig koselig dukkemann, og sjonkel'n min er skikkelig kjent altså;-p
AndreVonDrei Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Har forøvrig ikke funnet noen koselig dukkejente enda, men jeg har hatt øya mine på tøydokke Anna en god stund...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Som om jeg hadde lagt ut den informasjonen her... Da hadde jeg heller solgt storyen til avisene og tjent penger:p
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Hvilken film/program da? OM du vil si det da, hadde vært kjekt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har vært med i Idol, kom blandt topp 10. Men navnet mitt får du aldri!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Nå er det KJENDISER det er snakk om her da. Og det er man ikke for at man kom blandt de 10 beste i idol. Men takk for en god latter:D
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Så du mener at f.eks Tone Damli Åberge, Sandra Lyng Haugen, Maria Haukås Storeng osv ikke er kjendiser? Alle de kom blandt de 10 beste i Idol!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Idol er kjendis for fjortiser...hihi.....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 HI.. tror du bare sitter her å prøver å fiske frem noe info å sladre om.. kjendis eller ei, de blotter seg ikke for deg HI her på denne sida! de/vi er ikke dumme!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 HI dama her. Jeg har ikke tenkt å sladre om noe. Syntes det bare er koslig å høre om kjendiser. Ingen baktanke med et. Hvilket år av Idol var du med i da?
Lillemus&mamma'n Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Hva er denne fascinasjonen for "kjendiser"! For det første: Hvis du var en forholdsvis kjent person, ville du da lagt ut i det vide og brede på et anonymforum? For det andre: Hvem du definerer som kjendis er kanskje veldig annerledes enn hvem jeg ville definert som kjendis. Jeg ville f. eks. alle sagt at noen som har vært med i Farmen, Charterfeber, Idol, Unge mødre eller andre reality show/dokusåper var "kjendiser", men de som leser Se & Hør eller Her & Nå, og ser på spotlight og god kveld, Norge ville kanskje mene at de samme menneskene er "kjendiser". Er det ikke nok innhold i ditt eget liv? Det må da være mer som skjer i livet ditt enn denne endeløse jakten på informasjon om mer eller mindre kjente mennesker! Jeg er sikker på at hvis du ser etter, er det nok av ting i ditt eget liv å glede seg over og engasjere seg i : )
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #15 Skrevet 2. oktober 2008 HI dama her. Har faktisk et velig intresant liv. Har tre søte små eg tar meg av. Koser meg velig. Men gøy å skrive her inne også. Har MYE å glede meg over i hverdagen. Men gøy å legge inn noen innlegg av og til. Hilsen HI dama
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Enig meg deg HI, hadde no bare vert litt gøy å skrevet med en "kjendis" og normale ting utenb at de måtte komme i se og hør dagen etter.. har og dagen full av øye opplevelser og utfordringer, like å sitte innpå her om kvelden når stillheten har roet seg. bar lese om andres problemer eller opplevelser.. og komme med tips viss eg kan hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #17 Skrevet 2. oktober 2008 J jeg er jo kjendis da, men det vet dere allerede. har termin 17 april, jobber i tv2. Ble mistenkt å være ei jeg ikke husker navnet på som jobber i hoell cæsar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå