Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Mission accomplished... http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/2718/ Full oppdatering og sammendrag følger i morgen en eller annen gang...
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Her er RIKTIG link http://www.dinbaby.com/forum/thread/138822770
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Sånn, for å ha sagt det; oppsummeringen blir kort; nick er uvesentlig, hva som står er hovedpoenget. Det er nå minst like mange svar som på innlegget som gjorde at dette innlegget ble postet. Jeg har svart færre ganger... Intressant utvilkling. Men jeg ser at den store forskjellen ligger i følgende; ukjent nick, ingen uthenging her inne på anonym. Ikke noen forsvarstråder heller. Så litt forskjell er det jo.
AndreVonDrei Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Jepp, enig med du;-). En annen ting som er betenkelig er at trådene som regel starter bra med: "Ja, ja, ditt valg", "Hvis det funker for deg, så for all del" osv. -mot slutten kommer disse "Åssen mamma er du egentlig!?!", hehe... En god blandings av pepper og godord vil jeg si... og ikke et ord om "helligheten" til personen. En annen ting som forbløffer meg med disse hissigproppene er deres nedlatende forhold til pappaer. Eksisterer de ikke? Eller er de bare ikke "gode" nok omsorgspersoner? Trenger ikke barn pappa'n sin på lik linje? Det var mye du, du, du derm men bare et fåtall antok uten å mukke at pappa'n bidro....hmmmm
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Det er helt merkelig, men svarene er faktisk stort sett i samsvar med hva de sa på den andre tråden, selv om den var litt mer ufin der den var det og litt mer moderat i andre enden av spekteret. Det var vel bare EN som tok utgangspunkt i papaens eksistens... Det er dårlige greier. Men legg merke til det totale fraværet av oppfølgingstråder her inne, sjokkerende asså Ikke EN eneste en! Nesten litt skuffa jeg nå...
AndreVonDrei Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Du har en sånn våken-kid du og, skjønner jeg....zzzZZZzzz ;-). Ja, litt merkelig det der. Der spiller nok nicket en rolle, for dette var jo ikke første gangen det ble anklaget om nick-vennskap og helligdom. Det har jo blitt tatt opp til gangs! Enten det eller så er de yber-lett-irriterte rett og slett i seng ;-p
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Nå ble jeg skikkelig kvalm. Få dere en hobby! Møkkakjerringer!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 hvorfor kvalm? de kative her inne har mange ganger blitt beskyldt for å få masse svar fordi de er kjent. ikke rart at noen tester det ut til slutt
AndreVonDrei Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Kvalmt? Møkkakjerringer? Det var da sterke ord ;-). Det var da kun et eksperiment -ikke noe å ta så på vei over vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå