Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 .... Men IKKE nå lenger! Sitter bare der med et fårete glis. Og kommer med drøye kommentarer. Skulle gitt seg på topp for 4 år siden!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Enig. De burde ikke starta på igjen,synes alt er bare "oppbrukt"...
Lillemus&mamma'n Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Er igrunnen enig, jeg også. Så på det i kveld, men tror ikke jeg gidder flere ganger. Den morsomste der i kveld synes jeg var Kristin Skogheim! Men hun er jo ganske morsom, og da, på sin søte, litt naivistiske måte. Synes hun er så festlig når hun blir kjempeflau og prøver å bortforklare rare ting hun selv gjør/har gjort : ) Liker henne veldig godt i "I de beste familier" også. Petter Stordalen har jeg i grunnen alltid syntes har vært pinlig...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Æsj, hater fyren! Åsså lite vits i å dra frem det med karikaturtegningene igjen da!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Kan det tenkes at det er du som har vokst de siste 4 årene?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Kanskje, kanskje! men jeg er da bare 22 år da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå