Gå til innhold

Nok å slette leserloggen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

 

Lurer på hvordan jeg kan slette alle spor på dataen etter å ha vært inne å kost meg på sex sider?

 

Er det nok å slette leserloggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det :)

Alle spor forsvinner :) hehe...

Skrevet

Åssen sletter man den???? har lurt på det lenge men finner det ikke ut....

Skrevet

Eller hvordan sletter man det som står på adresse linja?

Skrevet

Kommer an på hvem du skal skjule spor for da... Datafolk kan finne ut mye selv om leserloggen er slettet, har jeg skjønt. Men mulig det forutsetter at de har installert spesielle programmer? Ikke vet jeg...

Skrevet

gå på menylinjen (fil, rediger, vis, favoritter, verktøy, hjelp), velg verktøy og slett leserlogg. veldig enkelt og fort gjort!! :)

Skrevet

Det finnes jo history og cookies som disse sidene blir lagret på.

Skrevet

Hvordan får vi slettet history og cookies?

Skrevet

History er vel på safari, ikke explorer, bare trykk på history helt øverst og velg clear history helt nederst, alternativt norsk verson gå på Logg > slett logg som står nederst. Cookies blir slettet trur jeg samtidig med om du velger å slette leserlogg> slett alt. Ellers kan man søke på "cookie" på pc så kjem alle filer med det navnet frem. Så slette disse ved å merke de, høyreklikk og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...