Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Ikke vært noe særlig på dib i det siste, og når jeg kikker inn her så florerer det av nygraverte. Blir jeg glad på deres vegne? Nei, faktisk ikke. Jeg blir skikkelig sjalu (sånn type 5 år gammel) og kjempesur. Jeg mistet i ma for to måneder siden, det var andre gang det skjedde. Er nok derfra følelsene kommer... men så sitter jeg her, og skuler på pc'en og forbanner livmoren min som ikke klarer å holde på sakene. Grrr. Jaja, for ordens skyld, gratulerer Pike og gratulerer Sauen og til deg som lurer, gratulerer hvis du er og gratulerer hvis du ikke er, for da kan du i det minste drikke litt vin på lørdag. Gratulerer! =) Nå skal jeg tusle ut på kjøkkenet og mate kattene mens jeg surmuler litt til. Lover å være blidere når jeg setter meg ned igjen om litt, hehe.
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Uff, kan ikke være noe god følelse det der =( Håper det klaffer for deg snart også da=) (hvis dere har tenkt å prøve igjen da!)
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Skjønner deg godt jeg blir nok din tur snart skal du se.. Var drit misunnelig jeg også for et års tid siden når jeg leste "jippi" tråder her inne og jeg hadde ikke mistet engang..
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Vet du kjære Olgamor,jeg vet hvordan du har det(sånn ca ihvertfall) Jeg følte det på akkurat samme måte når jeg hadde en sa. Grusom følelse: følte seg som et grusomt menneske som ikke klarte å glede seg på andres vegne,og jeg syns det var gravide uansett hvor jegsnudde meg. Sender deg en klem jeg:o) Så skal du se at snart er det du som har en frisk,sterk spire i magen din.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Oi, takk for pene svar! =) Var sikker på at nå var det bare sure svar som lå igjen her type "hvis du er så sart så får du pelle deg ut herfra da". Ja, vi skal prøve igjen, men jeg vil få psyken på plass først. Om jeg blir gravid nå, så vil jeg være helt på tuppa, for ma'en er fortsatt så fersk for meg.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Skjønner hva du mener og kjenner følelsen. Dumme livmødre. Men vi andre blir snart gravide også vet du:) det tror jeg!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, vår tid kommer... når disse nygraverte sliter med trasne småtasser som bare skriker og hyler og aldri vil sove, så sitter vi med nyfødte nurk som sover hele natta og smiler hele dagen... hehehe... *drømme*
*Rutletutt* Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 Vet du - jeg skjønner deg SÅ godt! Ikke at jeg kan si jeg vet hvordan det er å miste, for så uheldig har jeg heldigvis aldri vært - men jeg skjønner at de må være sårt å se så mange være og bli gravide. Jeg ble supermisunnelig selv da vi begynte å prøve på nr to, da jeg leste slike "jippi jeg er gravid"-tråder den ene mnd det ikke gikk....;o/ Det er lov å være sjalu.... Gir deg en god klem, jeg - og sender deg MASSE baby-støv!!!!!!!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 haha, jeg surmuler over sånne innlegg selv jeg. og jeg har ikke hatt noen MA! :klem til deg:
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Takk skal du ha:-) Ja, jeg vet jeg ikke bør lese, men jeg har litt vanskelig for det skjønner du og plutselig så sitter jeg der og leser til øyet blir stort og vått og sjalusimonsteret i magen popper frem og sier stygge ting til meg. Jeg vet jo også det at jeg må jobbe med meg selv og komme over dette her. Kynisk sett så var det en celleklump som ikke var forenelig med liv, men så var det alle disse søte babydrømmene og forventningene som gikk i dass samtidig...:o/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 bra du snakker om det :-) det tror jeg er viktig! for det en fryktlig vanlig følelse som mange har, men som mange bærer med "skam". selvsakt er det fult forstårlig at du føler som du føler. tror ingen har noe som helst problemer med å forstå det! men pluttselig så er det baby i magen, en baby som blir i magen til den skal ut og leve sammen deg :-) det kommer til å skje.bare vent og se ;-)
wirre;o) Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 spis en sjokoladebit og grav deg ned i sofagropa og sutre så lenge du orker. Det er lov når en har mistet eller en ikke får det til med en gang. Og det er forståelig. Men det blir din tur. Bare vent.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, takk for gode og saklige svar=) (noe jeg ikke forventet da jeg posta tråden:) I morgen skal jeg ut med noen jenter fra jobben, om jeg fortsatt hadde vært gravid så hadde halve moroa med å stæsje meg opp og drikke vin forsvunnet, hehe. Så jeg får se noen av godene med å ikke være gravid, fine klær, feks. Og vin. Jeg håper jeg blir gravid igjen og får et friskt og sunt barn, men vil vente til psyken er helt på plass. For en ny ma/sa orker jeg bare ikke med det første. Allerede mistet to ganger, så sjansen er vel tilstede for en tredje.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. oktober 2008 #14 Skrevet 2. oktober 2008 Tusen takk for gratulasjonen! Og du, jeg skjønner VELDIG godt at du ikke helt klarer å glede deg på våres veiene nå! Har selv slitt i 2 år med å bli gravid nå, og hittil i år har 10 jenter jeg kjenner fått barn, så det har blitt felt mange tårer! Jeg har prøvd å glede meg på dems veiene, men det var ikke lett! Misunnelsen overskygget ALT! Men ikke gi opp håpet! Drikk deg sørpe kanakas i morgen! :-D Drikk litt for meg også du! Bare vent, før du vet ordet av det kommer du vaggende etter!!!! ;-) Alle gode ting er 3, vettu! Suss og klem!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 På en måte har jeg nok hatt det slik selv ( Men: Pike26... Jeg ble kjempeglad nå når jeg så at du var blitt gravid!! ) På mange måter unner jeg virkelig dere som har slitt i mange år med å bli gravid. =) Står jo i den situasjonen selv, jeg har ikke sagt så mye om hva som har skjedd rundt meg akk om det - orker ikke å fortelle alle og enhver det... Har vært mange tøffe måneder på meg og samboeren nå, endelig har mensen kommet tilbake - så nå håper jeg at det klaffer for meg snart igjen =) Også skal jeg krysse fingrene ekstra godt for deg også, Olgamor!! ) NÅ er det vår tur
ano nym Skrevet 3. oktober 2008 #16 Skrevet 3. oktober 2008 Bare for å banke det inn ytterligere at du har lov til å være sur: Jeg ble gravid etter 2 måneder og jeg merket at jeg ble litt grinete den første måneden hvor det ikke gikk! Likte ikke å lese om andre da nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå