Gå til innhold

Coop Friends vintersko - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra eller dårlige? Var jo best i test i F&B ett år, mens taper (?) ett år....ikke lett å skulle velge;o) Prisen er jo grei da...men skoene må jo være bra for at jeg skal kjøpe de til gutten min på snart 4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste bare at de var utrolig dårlige på varmeisolering. Ellers fungerte de bra - i forhold til kvalitet, passform og vannmotstand.

Skrevet

Noen gode drittsko, spør du meg!!!!!

Hadde DE forventningene da jeg kjøpte de i fjor på Obsen på Sartor, men de lakk som en sil. Jeg gikk tilbake med dem og sa det at de ikke var vanntett, og de svarte at "Nei, de er VANNAVSTØTENDE, ikke vanntett." Jeg sa jeg var da sikker på at det hadde stått i reklamen at de var vanntett, men kjerringen bak disken så bare dumt på meg og stod på sitt. Grrrr....

Et par uker seinere var det samme reklame for samme sko i samme butikk, og der stod det VANNTETT!

Argh.... hadde lyst å gå inn igjen, men gadd ikke.

Men kan jo være de er bedre i år da. Jeg kommer ikke til å prøve et nytt par, ihvertfall :o(

Skrevet

Har ikke testet dem selv eller hørt noen andre gjorde det,men som du skriver,de var best i test,og året etter var de taperen,men hvis jeg ikke husker feil,så var det fordi att de hadde lagt membranen feil vei i skoen...sier seg jo selv att barna ble klissvåte..

Skrevet

Ok, holder det da for eks å ha gode ull-sokker i, eller er ikke det bra nok? Er jo viktig at han er god og varm på bena.

Skrevet

Jeg hadde de i fjord til datteren min som da var 5 år. Jeg likte de ikke. Hun ble våt og kald på føttene. Jeg kjøper de ikke igjen.

Skrevet

Renate77 - det var jo kjedelig da! Ble litt skeptisk nå...var det de som hadde membranen feil vei du kjøpte?;o) Er de ok i år da, membranmessig tenker jeg, he he?

Skrevet

Mulig at membranen var feil vei, men det er jo ikke så lett å sjekke heller :oD Kjerringen på Obsen burde vel visst det hvis det var en kjent sak at membranen var feil vei på skoene det året. De burde jo gått ut i reklame og sagt at man kunne komme og bytte skoene. Men neida. Skoene var til og med våte inni da jeg hadde dem med meg til butikken igjen, men det hjalp ikke. Jeg kunne jo ikke lese, i og med at de bare var vannAVVISENDE, liksom.

Snøft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...