2barnsmamma77 Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Var hos jordmor i dag, uke 32, og hode var helt festet. Hvor vanlig er dette? Synes det var litt tidlig jeg. Har masse kynnere, er litt bekymra for at det blir en tidlig fødsel jeg. Hode festet seg tidlig hos førstemann og, han ble født til terminen.
lykkeligmamma til 2 Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 slik jeg har forstått det er det visst mer vanlig at det ikke fester seg, enn at det fester seg hos flergangsfødende... selv er jeg 39+6 i dag, var på kontroll i formiddag, og hodet er ikke festet.... er andregangsfødende...
2barnsmamma77 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hmmmm. Blir litt betenkt her jeg. Er jo en mnd til jeg skal på neste kontroll og. Har så himla masse kynnere og, ikke vonde, men de kommer hver gang jeg reiser meg å går. Har vert slik et par dager nå. Hode satt bom fast det i følge jordmor, jeg hadde en mistanke da jeg har hatt med needpress siste uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå