Gå til innhold

Hjelp!! Graviditetstesten er plutselig positiv!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test, og gikk ut fra at den var negativ da det ikke kom et kryss med en gang! Jeg ventet ikke 2 min som man skal gjøre før man leser av testen. Jeg la fra meg testen, hadde tenkt til å kaste den, men glemte hele greia. OGSÅ, gikk jeg på badet for å kaste testen og nå et den svak svak positiv!!!!!!!

Hva betyr det a??! Kan jeg faktisk være gravid??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter hva eg husker skal man vel ikke stole på det som står der når det har gått mer enn ti minutter. tror jeg hadde tatt en ny en :)

Skrevet

Er det ikke innen 10 minutter svaret skal komme da?

Jeg hadde tatt en test til, alle testene jeg har tatt har blitt mer og mer positive så jeg vil tro du er gravid :)

Hvertfall om det er en cb test..

Skrevet

Er det ikke slik at etter 10 minutter kan den vise feil svar?

Husker ikke åssen det var, men, noe sånt. ? Tro..

Hjelper deg å dytte opp jeg hvertfall...

Skrevet

Ja jeg leste noe om det.... Så da er det faktisk mulig at jeg ikke er gravid...!?

Skrevet

Jeg har en test til liggende, skal ta den snart.... Var som sagt akuratt på do... hehe...

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Jeg tok en test her for et par uker siden, den så negativ ut (hehe, var i syden og var så spent at jeg tok den på restauranten og det var dårlig lys der...=P)

Når vi kom tilbake på hotellet senere på kvelden var den positiv (svakt) testet sterkt positivt 2 dager etterpå.

Skrevet

Å gode gud!!! Gratulerer til deg da..... Hjelp jeg er redd!!!!

Skrevet

ta en ny test da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehe...hilsen nysgjerrigper

Skrevet

Ja men jeg må jo ikke tisse!!!!!!!!!! hihiiii...

Skrevet

tisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.......må du tisse nå da???

Skrevet

Tok test som ikke ble svaakt positiv før etter ca 20 min, men jommen var jeg ikke gravid..

Skrevet

Tror nok du er gravid ja! Jeg må innrømme at jeg hadde litt dilla på å teste når jeg var prøver *flau*, så jeg har tatt rimelig mange graviditetstester oppigjennom årene nå av både dyr og billig sort, men felles for alle er at har jeg ikke vært gravid så har de heller ikke blitt positive etter en stund. De gangene jeg har vært gravid har de derimot blitt positive, 2 ganger (tester tidlig ja...) ikke før etter de forskrevne 10 minuttene. Så sier et forsiktig gratulerer jeg :-)

Skrevet

Siden den var så svak at du måtte vente "for lenge" for at den ble positiv, bør du vel vente et par dager, for å så ta en ny en slik at mengden HCG i blodet får tid til å øke. Gjerne morgen urin.

Skrevet

Nå får du til å tisse litt vel;)Synes jeg kjenner hvor spent du må være heheGlemmer aldri den følelsen da jeg så det blå streket sukk :)

Skrevet

må du tisse nå???hehe...om 2-3 uker er det min tur å teste:) krysser fingrene:)

Skrevet

Hmmm.... tok en ny test nå, og den er foreløpig negativ....

Men nå er det tidlig da. Skal ha mensen om noen dager ca. Litt usikkert da syklusene mine er ustabile... Så jeg bør vel vente noen dager da kanskje...

Skrevet

Ja da har det gått 10 min og den er fortsatt negativ. Da er det vel det resultatet som gjelder. Får vente noen dager og teste en gang til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...