Trønderbærta Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg bestemmer selv når jeg skal jobbe, og styrer timene mine selv, så lenge jeg får nok timer pr mnd (fastlønn). Jobber nå mandag 11-17, tirsdag og onsdag 15-22.30, torsdag og fredag 10-16. Annenhver lørdag 15-23.30 og søndag 11-17, har da fri på onsdag i den uka jeg har arb.helg. Men har fått fullplass i bhg til gutten og tenkte da på å jobbe mandag-onsdag 11-16, torsdag og annenhver fredag 10-16. Annenhver fredag og lørdag 15-23.30, og søndag 11-17 Jeg MÅ ha 154 timer pr mnd, og fant ut at jeg på denne måten "mangler" 3-4 timer i året, men har en del kontorarbeid i tillegg så det blir ikke noe problem. Fordelen med slik jeg jobber nå er at jeg kan ta en fridag i den uka jeg jobber helg, ulempen er jo helt klart de kveldsvaktene. Fordelen med den andre er at jeg kan kjøre og hente ungene hver dag på skole og bhg selv, klarer meg mer selv, barnevakt annenhver helg (men det blir det jo uansett..) bare, ulempen er at jeg må jobbe hver dag for å få nok timer (blir bare to fridager pr 14 dag..)! Hva ville dere ha valgt?? Sambo jobber på sjøen og er borte 4 uker og hjemme 4 uker da.
~sjiraff~ Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Vet ikke hva slags jobb du har. Men om du har mulighet ville jeg heller ha jobbet mer på dagtid og mindre på kveld og helg..
Trønderbærta Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er daglig leder på en takeaway-plass, så annenhver helg må jeg jobbe, da det er mest travelt.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg hadde absolutt valgt å starte dagen litt tidligere.... senest kl 9
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 åja.... hadde jeg visst arbeidsplassen så.... da høres det jo greit ut egentlig
Trønderbærta Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Kan ikke begynne så tidlig, pga at det er ikke så mye å gjøre så tidlig. Kan til nød start kl 10 onsdag og søndag også, og kl 9 på fredag. Må jo tenke litt på lønnsutgifter også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå