TurboPrinsessen:-) Skrevet 2. oktober 2008 #27 Skrevet 2. oktober 2008 Q melk, og vi drikker MYE melk.. litt for mye til tider. Vet ikke om jeg kjenner så mye forskjell i smak, men vi kjøper det for å støtte de små....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. oktober 2008 #28 Skrevet 2. oktober 2008 jeg kjøper Q melk der de har. liker tanken på å støtte den minste bedriften.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. oktober 2008 #29 Skrevet 2. oktober 2008 Bare Tine. Kan vel ikke støtte opp om konkurrenter:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. oktober 2008 #30 Skrevet 2. oktober 2008 Som regel tine, men bare av gammel vane egentlig. Men når jeg ser hvor mange her inne som kjøper Q, lurer jeg på hvorfor det alltid er lite q og mest tine i butikken. nesten ingen som kjøper Tine om en skulle se ut i fra dette resultatet..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 2. oktober 2008 #31 Skrevet 2. oktober 2008 Altså at de TAR INN mindre Q enn Tine, ikke at det er mindre igjen i hylla...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. oktober 2008 #33 Skrevet 2. oktober 2008 Q Kartongen kan ligge i kjøleskapet uten å søle og så inbiller jeg meg at den holder seg mye ferskere når den kan skrues tett! Syns nesten den litt smårevna, melkeflettete åpningen på tinekartongen er litt småekkel jeg.. Etter å ha blitt vant til ren plast
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. oktober 2008 #34 Skrevet 2. oktober 2008 Den vanlige lettmelka er bedre fra Q enn fra Tine, men den ekstra lett melka med d vitaminer er bedre fra Tine enn fra Q. Men vi kjøper kun vanlig lettmelk her i huset og da blir det Q sin. Men jeg er ikke veldig glad i melk da.
Gifteklar:0)) Skrevet 2. oktober 2008 #35 Skrevet 2. oktober 2008 Tine. Hadde faktisk ikke hørt om q-melk før nå jeg.
Leirha Skrevet 2. oktober 2008 #37 Skrevet 2. oktober 2008 Drikker begge, men kjøper Q hvis de har. men jeg vet ikke hvorfor.
2 boys & now pink Skrevet 3. oktober 2008 #38 Skrevet 3. oktober 2008 Tine, for de har 1 1/2 liter kartonger
meg & to små vampyrer Skrevet 3. oktober 2008 #39 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg foretrekker Q, fordi jeg vil støtte de mindre melkeprodusentene fremfor Tine.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #40 Skrevet 3. oktober 2008 q-melka er jo ikke så liten, er ikke det kavli sin melkeprodusent, da? Her er begge kartongene like (bortsett fra målevinduet som kom nylig), begge med skrukork. En periode ble det bare tine, siden Q ikke har ekstralett, men nå er vi på skumma og da tar jeg Q-melk, jeg også.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. oktober 2008 #41 Skrevet 3. oktober 2008 Tine. Hadde blitt dårlige tider for melkebøndene her om vi ikke hadde hatt Tine.
Gammelamazon Skrevet 3. oktober 2008 #42 Skrevet 3. oktober 2008 Tine! Fordi den ellers så praktiske skrukorken til Q-melk er utrolig irriterende når kartongene skal brettes og legges sammen...;-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. oktober 2008 #43 Skrevet 3. oktober 2008 Litt hipp som happ her! Men må innrømme at skrukorka og målevindu er litt snedig! Men er dere klar over at Q-meieriene og Tine samarbeider??? Hvis Q-meieriene har for lite melk så kjøper de av melk fra Tine!?? Akkurat den samme melka!
It's all about me Skrevet 3. oktober 2008 #44 Skrevet 3. oktober 2008 Kjøper Q. Kjenner ikke noe forskjell p smaken, men Tine sine kartonger er noe dritt å åpne. Jeg klarer alltid å plukke de som har for mye lim og må rives opp med makt.
lille je Skrevet 3. oktober 2008 #45 Skrevet 3. oktober 2008 Tine. Men skjønner ikke den med at folk kjøper Q pga skrukorken?? Tine har da også skrukork? (ja, jeg var akkurat i kjøleskapet og sjekka!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. oktober 2008 #46 Skrevet 3. oktober 2008 desverre tine.. eneste de har på butikken her! men får jeg tak i q, kjøper jeg den, for den er myyyye bedre
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. oktober 2008 #47 Skrevet 3. oktober 2008 Her har ikke Tine skrukork. Eller jo, den laktosereduserte melka deres har det, men det er den eneste. Den kjøper vi kun pga at Q ikke har laktoseredusert.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 3. oktober 2008 #48 Skrevet 3. oktober 2008 Tine ekstra lett, bare fordi jeg liker den best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå