Amabolla Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har hostet som en gammal fisker i over en uke nå og mistenker bronkitt. Er det mulig å hoste i stykker noe i magen (hehe-man lurer jo på så mye...)? Bare tenker på hvordan det er for gutten i magen når de hostekulene setter i gang-og de kan fint vare i en halvtime til en time-både natt og dag. Og har noen gode råd som hjelper? Hostesaft funker ikke... Hoster til jeg tisser på meg jo-sukk... (synes synd på meg selv...)
smilan Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Her å... Er det noen som har gode råd så kom med dem... Føles ut som jenta kommer ut noen ganger og på en pen måte "mageinnholdet ser dagslys"
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Hei. Kan berolige dere med at det ikke går ann å hoste ut hverken baby eller annet mageinnhold. Jeg har Kols med daglige, kraftige hosteanfall og var selv passe nervøs for det da jeg ble gravert. Men legene beroliget meg med at babyen ligger godt beskytta inni livmora og inni en pose med vann.Den merker ikke noe til hosting bortsett fra lyden og litt risting før det blir veldig trangt der nede. Og da blir den bare klemt litt forsiktig. Ikke noe som gjør skade. Det blir faktisk mye mer press på babyen når en kaster opp feks. Når det gjelder det å hoste til du tisser på deg er det dessverre ikke noe annet å gjøre enn å bruke Tena. Jeg får dem på blå resept, og da koster de ikke så mye. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå