Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du og mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker chanel`s : Change, Jean Paul Gaultier`s sommer duft ( husker ikke navn men ikke den gamle tradisjonelle) så har jeg en britney parfyme som jeg aldri bruker...

Mannen min bruker : BOSS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den blåe fra Ralph Lauren, lukter bedre på meg enn på venninna mi ;) Brukt den i mange år, prøvd mange andre, men faller liksom bare tilbake på denne.. :)

Og sambo bruker Laura biagiotti eller Dolce&gabbana..

Skrevet

Jeg bruker "Omnia" fra Bulgari, eller Jean Paul Gaultier`s kvinnekroppen.

Mannen min bruker så mye forskjellig så jeg vet ikke riktig. Men han bruker lukta veldig godt.

Skrevet

Jeg får vondt i hodet av parfyme, så jeg bruker ingenting. Heldigvis bruker ikke samboeren min parfyme heller :-)

Skrevet

Jeg bruker Laura og Cool Water wave til hverdags, og Emporio Armani til litt mer spesielle anledninger.

Mannen min er en Ralph Lauren POLO-mann. Han har i alle varianter.

Skrevet

Bruker også cool water wave til hverdags, og så en annen som jeg ikke husker navnet på.

Til litt mere spesielle anledninger bruker jeg Issey Miyake - både parfymen og deodoranten.

Litt dyr parfyme kanskje, men den er supergod!!

Mannen bruker den derre sorte Ralph Lauren, og litt ymse BOSS.

Skrevet

Hvilken av de issey Miyake bruker du? Leter etter en ny parfyme.

Skrevet

Jeg bruker Prada og mannen min Gucci.

Skrevet

Jeg bruker Briney Spears 'midnight fantasy'

Samboer bruker Sean Paul, den orginale ;)

Skrevet

Jeg bruker CLEAN, mannen bruker after shave balm fra Biotherm. Ikke de store duft (stink-)bombene her i huset, altså : )

Skrevet

Bruker ikke parfyme til hverdags lengre, men har litt av en samling hehe. Favoritten er the Armani code, lukter kjempe godt og kun fått positive tilbakemeldinger på den:)

Mannen min bruker ikke parfyme men lukter naturlig godt da:) Bare litt synd fordi manneparfymer lukter som oftest helt supert godt;D

Skrevet

Jeg bruker amor, escada å en til så jeg ikke husker navnet på i farten..

Han bruker armani å boss

Skrevet

L`eu D`issey heter den ;o)

Er helt frelst på den, og deodoranten er også den beste jeg har vært borti, og jeg har prøvd maange..!:)

Skrevet

Både jeg og mannen min har mange parfymer, men min favoritt for øyeblikket er lancome hypnose. Og mannen bruker for tiden aqua di gio fra armani.

Skrevet

Jeg bruker Burberry classic, men dropper ofte parfymen.

Min mann bruker Bavx fra L'Occitane

Skrevet

Jeg bruker Eternity moment av CK og mannen min bruker BOSS. Men er veldig glad i å variere parfymene mine.

Skrevet

jeg har 100 forskjellige parfymer så d går i litt av hvert da, alt etter anledning, men blitt lite pafryme d siste året nå.. blir kvalm. men burberry og sergio tacchini- donna er mine favoritter:) mannen bruker den grønne la coste, og en som heter 212 eller no sånn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...