Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. oktober 2008 #1 Skrevet 2. oktober 2008 `jeg var å hentet vår nye emmaljunga i dag, når vi kom hjem så eg at det var son dumt regntrekk, slikt grått med hull der barnet kan se ut, men problemet e at vist det da blåser og regner/snør vil jo dette komme inn til barnet.. noen som vet om det finnes slike gjennomsiktige regntrekk som passer til denne vogne?
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Vi har brukt den som hører til, har fungert greit. Lager hullet så lite som mulig. Noen ganger har jeg et "hullteppe" over.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 oki.. så man kan justere hullet eller missforstod eg no? noe helseteppe over blir vel ikke så aktuelt siden snuppa e over året å når vi går tur e hun som regel våken, vist det ikke e midt i luren hennes. men takk for tipse med helseteppet, skal hvertfall gjøre det vist hun skal sove ute ruske vær..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 det regntrekket på den, hvordan er det? jeg får det nemmelig ikke ned på ryggen,ryggen er i hvilestilling.. skal det ikke dekke der? å vist ikke vil det ikke da bli vått om det plasker ned?
mamma til 2 små Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 den åpningen bak på trekket skal tres over håndtaket. da dekker det hele vogna bak der. jeg kjøpte et nytt trekk på reflex. et sånt blankt som dekker hele vogna. det sitter greit det. med det grå som følger med regner og snør det inn i vogna
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 tusen takk=) det var det eg å tenkte med det grå som fulgte med, at vist det blåse ville det både regne/snø inn i vognen å det e litt kjedelig.. var det trekket dyrt?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 når eg prøvde det no så eg jo kor logisk det var.. hehe.. men e ikke så lett når man har en trøtt grinete lite jente som fortes mulig vil trille så hun kan sove, da blir man litt stresset når man først ikke får det til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå