Gå til innhold

Jobber dere fullt fortsatt?


Håper vi får det til

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 23. Har jobbet fullt hele tiden og har faktisk ikke vært syk en eneste dag.

Men jeg kjenner at det begynner å tære på energien. Har også to små fra før som krever en del.

Jeg begynner så vidt å kjenne litt smerte i bekkenet. Men ikke noe som er veldig plagsomt.

Ellers er jeg frisk og i god form.

Er det nok at man føler seg sliten til å redusere arbeidsmengden litt?

Tenker at det er bedre å jobbe 80% helt ut enn at jeg går på en skikkelig smell om litt og må sykmelde meg 100%.

 

Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også jobba 100% hele svangerskapet.Har ikke vært dårlig idet hele tatt.Er 20 uker idag =)

Jeg begynner også at energien bynner å minske nå. Jeg jobber som frisør å merker jeg begynner å få veldig vondt i rygg og tror jeg begynner å kjenne det i bekkenet. Spesielt ved korsryggen/halebeinet og ned hoftebeina! Har ikke hatt bekkenløsning før siden dette er min første, så vet jo ikke helt hvordan dette kjennes ut!

Jeg kommer til å sykmeldt meg halvt til jul, for da er det så travelt på jobb at jeg bare må tenke litt på meg og ungen! Da kommer jeg nok til å jobbe halvt til jeg går ut i permisjon!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også fullt, er 20+5! Synes egentlig det går ganske greit, men kjenner det jo i korsryggen til tider da....Har tredelt turnus, så har fått tilrettelagt slik at jeg bare går dag og kveld, og ikke natt. Det tror jeg vil hjelpe på!

Håper alle vi får holdt oss i god nok form da, både for oss selv og bebisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 20+4 og jobber også fullt. Jeg jobber som ass. butikksjef i en dagligvarebutikk og har til tider ekstremt mye å holde fingra i.

Har forsåvidt ikke merket noe særlig på kroppen, men i det siste så begynner jeg å kjenne det i ryggen..